خدمات گوگل ادوردز

خدمات گوگل ادوردز

جهت دریافت مشاوره خدمات گوگل ادوردز برروی لینک زیر کلیک بفرمائید.

خدمات گوگل ادوردز در ایران سایت

در هر کسب و کاری تبلیغات و بازاریابی از مهمترین مسائل مهمی بوده که ر وند و پیشرفت کاری را تحت تاثیر خود قرار می دهد ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نیز در فضای مجازی از رقابت و توجه زیادی برخوردار بوده ، که در این میان کمپانی گوگل با کمک ابزار های که در قوانین و ظوابط خود در نظر گرفته ، می تواند به تبلیغ و بازاریابی برای شرکت ها اقدام نماید. در این میان گوگل ادوردز که یکی از تبلیغات ساده کلیکی بوده و از کارآمدترین روش های تبلیغانی به شمار می آید ، با پرداخت هزینه های به کمپانی گوگل می توان کسب و کار خود را در میان فعالیت ها و سایت های مربوطه در نتایج گوگل بالا آورد و یا در پیشنهادات موتور جستجوگر در بالای صفحه قرار می گیرد. این نوع تبلیغ از انعطاف بالای برخوردار بوده . و این بازار بزرگ از این قابلیت برخوردار بوده که بتواند تمامی تجارت های گوناگون را پوشش دهد و در صفحه ی نخست نتایج گوگل قرار دهد

در تبلیغات (google adwords) معایب استفاده از گوگل ادوردز

توجه داشته باشید که استفاده گوگل ادوردز (google adwords) برای تبلیغات توصیه نمی شود چرا که در صدر بودن در نتایج جستجو در آن موقتی بوده و مستلزم هزینه های گزافی بوده و برای اینکه بتوانید نتیجه و بهره وری مورد نظر را از تجارت خود بگیرید می بایست هزینه های زیادی را خرج کنید ، استفاده از گوگل ادوردز (google adwords) موجب می شود که ارز از کشور خارج شود ، باعث رکورد در چرخه اقتصادی در زمینه بهینه سازی سایت می شود . می توان به جای استفاده از گوگل ادوردز از بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر استفاده کرد که سئو (seo) موجب بهتر نتیجه گرفتن و حتی ماندگاری در رتبه های بالا در این مورد بیشتر بوده اگرچه در مواردی برای برخی کلمات کلیدی زمانبر بوده ، به جای استفاده از گوگل ادوردز (google adwords) می توان در سایت های ایرانی تبلیغ کرد، هزینه سئو سایت از گوگل ادوردز بسیار کمتر می باشد ، در ضمن در بیشتر مواقع این سایت مسدود بوده یا اینکه در بیشتر کلیک ها صفحه وارد فیلترینگ می شود و این یعنی به هدر رفتن پولتان .

(google adwords)اصول مهم در راه اندازی گوگل ادوردز

میزان بودجه و هزینه ای که قرار است صرف این کار کنید . مشخص کردن کلمات کلیدی مناسب با ابزارهای درجه سختی برای انتخاب کلید واژه ( مانند سایت Ahrefs) . بررسی و آمار رقابت در حوزه کاری مربوطه (استفاده از سایت Adwords) : سایت گوگل Adwords می تواند استراتژی های لازم در انتخاب کلید واژه مناسب در کسب کارتان ، میزان محبوبیت کلید واژه در بین کاربران و بازدیدکنندگان ، شناسایی و مقایسه کلید واژه در بین وب سایت های رقبا و ... را می توان با این سایت به دست آورد .

هزینه های گوگل ادوردز (Google Adwords) درقبال بازاریابی

بعد از این عملیات که کلمه کلید انتخاب شد ، گوگل ادوردز پیشنهاد قیمت را اعلام و در قسمت پرداخت هزینه می توانید مشخص کنید که سایت شما در در قسمت پیشنهادات و در بالای سایت قرار بگیرد ، می توانید مشخص کنید که سایت شما در وب سایت های دیگر تبلیغ شود

  • بنابراین گوگل در قبال هر کلیکی توسط کاربر روی سایت شما انجام می شود را می شمارد و هزینه آن را از موجودی پرداختی کم می کند. در ضمن به هر اندازه که تبلیغات شما از امتیازات بالاتری برخوردار باشد
  • گوگل هزینه کمتری را برای بهینه سازی سایت شما پیشنهاد می کند. و حداقل هزینه های دریافتی گوگل نیز تا کمتر از 2 دلار نیز پیشنهاد می شود . که هدف شرکت گوگل از این کار جذب مشتریان برای درآمد زایی بیشتر می باشد
  • که در این بابت اگر تبلیغ بازخورد خوبی نداشته حتی اینکه هزینه های بالای جهت تبلغات پرداخت کرده باشد در این صورت جلوی تبلیغات سایت را می گیرد یا متقابلا اگر هزینه و بودجه کمی را پرداخت کرده باشید ولی اگر بازخوردی خوبی داشته باشد باز هم در نتایج خود نشان دهد.
خدمات گوگل ادوردز

مزایایی استفاده از گوگل ادوردز (google adwords)

  • آگهی ها را بر اساس کلید واژه های مربوطه محصولات نمایش می دهد
  • تبلیغات را بر اساس منطقه جغرافیایی به نمایش می گذاراد
  • مدت زمانی که آگهی نشان داده شود را تعیین کرد .
  • می توان میزان هزینه ای که روزانه از شارژتون کم می شود را مشخص کنید.
  • گزارشی را از آگهی هایتان داشته باشید.
  • به نمایش در آوردن آگهی یا سایت مورد نظر در صفحه نخست سایت بدون تخصص در زمینه سئو
  • شرکت گوگل برای این بازاریابی شرایطی را مدنظر گرفته که هزینه های که در قبال این کار دریافت می کند بستگی به کلمات کلیدی داشته که در بازار رقابت خود چه رتبه ای دارند ، هر چقدر این کلمات در دامنه و حوزه کاری خود رقابتی تر باشند هزینه و قیمت آن بیشتر و به همان نسبت رقابتی تری می باشند و به هر اندازه کلمات سایت از رقابت و سختی کمتری برخوردار باشند هزینه و بودجه آب به شرکت گوگل کمتر بوده . از این رو آن دسته از سایت های که در زمینه تجارت و کسب و کار های مارکتینک فعالیت داشته می توانند با انتخاب کلمات کلیدی مناسب دقت نمایند و آن را به گوگل اعلام نمایند تا هزینه های آن را گوگل برای شما برآورد نماید و بازخورد آن به شما بدهد . توجه داشته باشید برای درجه سختی کلمه کلیدی در حوزه کاری و رقابتی خود می توانید از ابزار های قدرتمندی چون Ahrefs و یا ابزار پایین تر و بدون هزینه ی چون ابزار گوگل ترند استفاده کنید.

کمپین حجمی

خدمات گوگل ادوردز در ایران سایت در دو پلن قابل ارایه می باشد. پلن حجمی پلنی است که در آن مقدار هزینه مورد نیاز برای یک ماه توسط شما ارایه می گردد. در این پلن شما به عنوان کارفرما اعلام هزینه ماهیانه را اعلام نموده و پس از نهایی شدن کمپین ایران سایت هزینه شما را با محدودیت قابل اجرا در کمپین گوگل در یک ماه مدیریت می کند بطوریکه شما در طول یک ماه هزینه بالاتری برای کمپین گوگل نخواهید کرد.

کمپین برتر

پلن کمپین برتر پلنی است که در آن شما به همیشه بالاتر از رقبا بودن خواهید رسید. بطوریکه در این پلن که با نظارت روزانه کارشناسان ایران سایت پیش خواهد رفت شما همیشه و در همه حال در نقطه 1 گوگل در طول یک ماه قرار خواهید گرفت. البته کمپین برتر مناسب هر کسب و کاری نیست و می بایست توسط کارشناسان ما تحلیل و نهایتا در صورت صلاحیت کمپین برتر برای شما انتخاب گردد.

خدمات گوگل ادوردز

نکاتی برای پیشی گرفتن از سایت های رقیب در گوگل

  • استفاده از بک لینک ها در نتایج جستجو بسیار اهمیت داشته از این رو سعی کنید که از بک لینک های بیشتری در صفحات سایت خود استفاده کنید
  • از بهینه سازی صفحات داخلی بیشتر بهره بگیرد چرا که سبب پیشی گرفتن از وب سایت های رقبا می شوید
  • بررسی و تحلیل محتوای سایت های داخلی سایت های دیگر چرا که محتوای مفید و سودمند در بین موتور های جسجوگر اهمیت داشته . مدت زمان ماندن در وب سایت در دیگر سایت ها بررسی نمایید
  • اگر برخی سایت ها هستند که همواره در رتبه های بالا و نخست هستند و قصد رقابت با آن ها هستید برخی کلمات کلیدی مشترک را حذف کنید تا بتوانید رقابت راحت تری داشته باشید .

    گوگل ادوردز چیست و چه کاربردی دارد؟

    گوگل ادوردز یا گوگل ادز Google Ads یکی از خدماتی است که تبلیغ کنندگان برای تبلیغات آنلاین محتوا، نام تجاری، وب سایت و غیره خود از طریق کلمات کلیدی مشخص تعریف شده برای دستیابی به ترافیک یا امتیازات استفاده می کنند. گوگل ادورز یک نسخه از تبلیغات مختصر با کلمات کلیدی است که پس از مطابقت محتوای آنها با کلمات کلیدی در صفحات وب گوگل نمایش داده می شود. تبلیغات گوگلی با تطبیق محتوای تبلیغاتی مرتبط با محتوای صفحه ناشر، راهی کارآمد برای تبلیغ کننده به منظور افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت خود بدون نیاز به خرید تبلیغات در سایر سایت ها، ارائه می دهد. گوگل ادوردز نام جدیدی برای طیف وسیعی از قابلیت های تبلیغاتی گوگل است. این خدمات برای کمک به مشاغل و بازاریابان طراحی شده است.

    نحوه انجام تبلیغات در گوگل ادوردز

    در صورتی که قصد انجام تبلیغات گوگل را دارید در ابتدا باید نحوه کار با گوگل ادوردز را آموزش ببینید، سپس با بهره گیری از اطلاعات خود از خدمات گوگل ادز و تبلیغات آن استفاده نمایید. در این میان برخی از افراد به دلیل مشغله زیاد تمایلی به یادگیری گوگل ادوردز و مدیریت آن ندارند، در چنین شرایطی می توانید از شرکت های وب معتبر یک اکانت مدیریت تبلیغات گوگل درخواست و سفارش دهید. در این صورت مدیریت تبلیغات وب سایت شما به صورت برون سپاری انجام شده و شما با دسترسی مستقیم می توانید عملکرد تبلیغات را مشاهده کنید. با راه اندازی تبلیغات گوگل، نوع جدیدی از کمپین تبلیغاتی ایجاد می شود که به طور خاص با در نظر گرفتن مشاغل کوچک طراحی شده است. کمپین های هوشمند تجربه تبلیغات پیش فرض جدید در گوگل ادوردز Google Ads هستند. این کمپین های جدید متناسب با فناوری نوآوری و تبلیغاتی است که گوگل به آن کمک می کند تا صاحبان مشاغل را بدون هیچ گونه فشار سنگینی به اهداف خود برساند. الگوی بهینه سازی سایت گوگل ادز کاملا مشابه الگوی سئو است. به این صورت که اگر مطالب شما مناسب کاربر باشد و بیشترین نرخ کلیک و ... را داشته باشد، می توانید در رتبه های برتر باشید. اما اگر در گوگل ادوردز بهینه سازی انجام دهید، برای مثال از عنوان های خیلی خوب استفاده کنید، نرخ کلیک یافته و در نهایت موجب کم شدن قیمت هر کلیک در گوگل ادز می شود. اینکه در تبلیغات گوگل ادوردز چه سایتی بالاتر از همه قرار بگیرد، براساس شاخص های گوگل و پولی که شما پرداخت می کنید، تعیین می شود.

    آیا گوگل ادوردز برای کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین مفید است؟

     

    دو راه اصلی که گوگل ادز می تواند به کسب و کار آنلاین شما کمک کند، بهبود آگاهی از نام تجاری و ایجاد ترافیک واجد شرایط به سایت شما است. سایر مزایای استفاده از گوگل ادوردز عبارتند از :

    • شما می توانید با گوگل ادز هدف گذاری کنید، به این معنی که کاربران چه تبلیغاتی را دنبال می کنند، که باعث بهبود تبدیل و کاهش هزینه برای هر کلیک می شود.
    • این انعطاف پذیری را دارید که تعیین کنید کدام سایت ها تبلیغات شما را میزبانی می کنند.
    • با تمرکز بر مناطق و شهرهای خاص بر بازار هدف خود تمرکز کنید.
    • گوگل ادوردز مشخص می کند که چه کسی محصولات شما را جستجو می کند.
    • گوگل ادز به مشتریان آنچه را که قبلاً جستجو کرده بودند یادآوری می کند و نام تجاری شما را در ذهن کاربر حفظ می کند.
    • گوگل ادوردز به شما کمک می کند تا کمپین های فعلی را بهینه کرده و از نتایج برای بهبود کلی موفقیت استفاده کنید.
    • گوگل ادوردز به مشتریان کمک می کند آنچه را که بدنبال آن هستند سریعتر و سفارشی تر پیدا کنند. 

    گوگل ادوردز یک بستر تبلیغاتی مقرون به صرفه و آسان برای استفاده است که می تواند ترافیک و فروش فروشگاه آنلاین شما را افزایش دهد. 

     

    google adwords

    google adwords سیستم بازاریابی است که به سایت ها کمک می کند محصولات و خدمات خود را در مقابل چشم مشتریان بالقوه قرار دهند و این امر نقش موثری در افزایش درآمد دارد. در این روش متن تبلیغات در نتایج گوگل در کوئری های مرتبط نمایش داده می شود و صاحبان سایت باید به ازای هر کلیک هزینه ای را پرداخت کنند. تجارب نشان می دهد google adwords می تواند نتایج مثبتی را برای سایت ها به ارمغان بیاورد.

    google adwords چیست

    همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم گوگل ادوردز با روش تبلیغات کلیدی بر اساس کلمات کلیدی مشخص شده کار می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا با راه اندازی کمپین های بازاریابی مشتریان زیادی را جذب نمایند. این سرویس در سال 2000 به دنیا معرفی گردید و پس از آن توانست به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کند. تقریبا تمامی سایت هایی که از این روش استفاده می کنند به لینک های نخستین گوگل وارد می شوند. همانطور که می دانید تبلیغات در موتور جستجو گوگل کار ساده ای نیست. این روش می تواند به کسب و کارها کمک کند هر چه زودتر در میان میلیون ها صفحه در گوگل دیده شوند.

    google ads چیست

    گاهی ممکن است که اصطلاحاتی نظیر گوگل ادز را بشنوید و این سوال برایتان پیش بیاید که گوگل ادوردز چیست و آیا گوگل ادز همان google adwords است! در پاسخ به این سوال باید بگوییم گوگل ادز همان گوگل ادوردز است که به صورت مخفف به این نام نیز خوانده می شود. مسئله ای که در گوگل ادوردز اهمیت زیادی دارد چیدمان کمپین هایی است که باید بخش دیجیتال مارکتینگ به خوبی آن را پیش ببرد. در این چیدمان، سئو کار با همکاری مدیر مارکتینگ بهترین کلمات را مشخص می نماید و تبلیغات را در google adwords آغاز می کند.

    تبلیغات google adwords

    وقتی اکانت خود را می سازید و وارد گوگل ادوردز می شوید باید تبلیغات خود را به درستی و طبق اصول استاندارد پیش ببرد. در این سرویس گروه های تبلیغ وجود دارند که به شما کمک می کنند کمپین های طراحی شده را به درستی پیش ببرید. کلمات کلیدی که به عنوان خدمات و یا محصولات در قالب چند گروه تبلیغاتی دسته بندی می شوند باید هر یک دارای متن تبلیغ و صفحه لندینگ متفاوت باشند. به طور استاندارد، هر تبلیغ باید از 3 هدینگ یا عنوان 30 کاراکتری تشکیل شده باشد. همچنین، هر متن تبلیغ باید دارای دیسکریپشن باشد که معمولا 90 کاراکتر است. این امر به مشتریان کمک می کند تا با مشاهده آنچه نیاز دارند هر چه زودتر بر روی لینک مورد نظر خود کلیک کنند. این امر در کنار افزایش درآمد برای کسب و کارها، منجر به برند سازی می شود.

    گوگل ادوردز برای سایت

    در واقع، موتور جستجوی گوگل با راه اندازی سرویس google adwords سبب شد تا کسب و کارها بتوانند در دنیای پر رقابت امروزی بدرخشند. سرویس گوگل ادوردز تنها برای سایت هاست. اما کمپانی گوگل به تازگی اعلام کرده است که پلتفرم های اجتماعی از جمله فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین می توانند بک لینک قوی برای سایت شما به شمار بروند. به همین دلیل، در کنار گوگل ادوردز کسب و کارها باید به کانال های دیگر جذب مشتری توجه داشته باشند.

    چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

    همانطور که می دانید امروزه سایت ها در رقابت شدیدی با یکدیگر قرار دارند. بررسی ها نشان داده اند که google adwords بزرگترین سیستم تبلیغاتی در دنیاست. در نتیجه، سایت هایی که از این خدمات استفاده می کنند بیشتر از سایت های دیگر در معرض چشم مشتریان بالقوه قرار می گیرند و این امر می تواند مسیر را به این سمت بکشاند که آن کسب و کار به عنوان یک برند مهم و نهاد اجتماعی تاثیر گذار در میان مشتریان شناخته شود.

    گوگل ادوردز قیمت

    با توجه به این موضوع که سرویس google adwords توسط کمپانی گوگل ارائه می شود قیمت آن به دلار محاسبه می گردد. قیمت این سرویس با توجه به خدماتی که انتخاب می شود متفاوت است. کسانی که می خواهند برای گوگل ادوردز خرید اقدام کنند، باید به وارد پنل گوگل ادز شوند تا بتوانند خدمات مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

    آیا در ایران امکان شارژ گوگل ادوردز وجود دارد؟

    با توجه به این موضوع که ایران در تحریم های مختلفی به سر می برد، همواره این سوال پرسیده می شود که آیا استفاده از خدمات google adwords در ایران امکان پذیر است! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است! شرکت های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید خدمات شارژ گوگل ادوردز را از آنها بخواهید. اما توصیه ما به شما این است قبل از پرداخت هزینه در مورد اعتبار آن شرکت اطمینان حاصل کنید و پس از آنکه مطمئن شدید آن شرکت معتبر است کار شارژ پنل گوگل ادوردز خود را به آنها بسپارید.

    آیا باید برای دریافت خدمات google adwords اقدام کنیم؟

    تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد google adwords در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید با این روش می توانید در ازای پرداخت پول برای هر کلیک کسب و کار خود را در میان چشم مشتریان بالقوه قرار دهید. معمولا مدیر دیجیتال مارکتینگ با همکاری سئو کار و برنامه های بازاریابی کمپین ها را طراحی می کند و همین امر سبب می شود تا سایت ها در کلمات کلیدی که برایشان مهم است بالا بیایند و در مقابل چشم مشتریان قرار گیرند. هزینه google adwords باید به دلار پرداخت شود که شرکت های مختلفی این کار را در ایران انجام می دهند.