چگونه پیام خطا در جوملا را فعال کنیم

در هنگامی که یکی از سایت شما بصورت کامل بارگذاری نشده و یا صفحه سایت شما سفید شده است می توانید با فعال نمودن نمایش خطا در جوملا عاملی که موجب تداخل در عملکرد سایت شده را شناسایی و مرتفع کنید . برای فعال کردن نمایش خطا در جوملا مانند آموزش عمل کنید . وارد سیستم مدیریت محتوای  جوملا شوید و در منوی سیستم زیر گزینه تنظیمات کلی را انتخاب نمایید. پس از ورود در تب سرور قسمت نمایش خطا می توانید چند حالت را انتخاب نمایید . حالت سیستم پیش فرض سیستم پیش فرض  براساس تنظیمات سرور...

چگونه پیام خطا در جوملا را فعال کنیم
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:
    چگونه پیام خطا در جوملا را فعال کنیم

    در هنگامی که یکی از سایت شما بصورت کامل بارگذاری نشده و یا صفحه سایت شما سفید شده است می توانید با فعال نمودن نمایش خطا در جوملا عاملی که موجب تداخل در عملکرد سایت شده را شناسایی و مرتفع کنید . برای فعال کردن نمایش خطا در جوملا مانند آموزش عمل کنید .

    وارد سیستم مدیریت محتوای  جوملا شوید و در منوی سیستم زیر گزینه تنظیمات کلی را انتخاب نمایید.

    پس از ورود در تب سرور قسمت نمایش خطا می توانید چند حالت را انتخاب نمایید .

    حالت سیستم پیش فرض

    سیستم پیش فرض  براساس تنظیمات سرور شما میباشد ، اگر برروی سرور نمایش خطا فعال باشد نمایش خطای جوملا هم فعال و در صورتی که نمایش خطا در سرور خاموش باشد در جوملا نیز خاموش می شود

    حالت هیچ

     با انتخاب هیچ نمایش خطا خاموش می شود و هیچ خطایی در سایت نمایش داده نمی شود در صورتی که خطاهایی نظیر  Strict Standards , Warning  و Notice  در سایت مشاهده میکنید این گزینه را فعال نمایید .

    حالت بالاترین

     حالت حداکثر نمایش خطا را فعال می کند و خطایی که در صفحه دارید قابل مشاهده می شود ،هنگامی صفحه سایت شما سفید است و یا سایت شما کامل بارگزاری نمی شود میتوانید از گزینه حداکثر برای نمایش علت خطا استفاده نمایید .

     مهمترین خطایی که عامل غیر فعال شدن سایت میشود خطای Fatal Error است و سایر خطاها اهمیتی ندارد .

    در روش دیگر برای فعال سازی نمایش خطا در joomla وارد هاست خود شده و در پوشه public_html  فایل Configuration.php را باز کرده و سپس مقدار  error_reporting را برابر 1 و یا  maximum قرار دهید و سیو نمایید .

    جهت غیرفعال کردن نمایش خطا مقدار عبارت error_reporting را برابر 1-  و یا none قرار دهید و فایل را سیو نمایید خطاها نمایش داده نمی شود .

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر