آیفون 8 مجهز به یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد است

کمپانی اپل می خواهد آیفون بعدی خود را در سه مدل متفاوت راهی بازار نماید. علاوه بر آن یکی از آن ها که نام آیفون 8 به آن داده شده است مجهز به یک نمایشگر 5.88 اینچی اولد می باشد و دو مدل دیگر آن از نمایشگرهای ال سی دی فعلی آن استفاده خواهند کرد. 

آیفون 8 مجهز به یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد است
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    کمپانی اپل می خواهد آیفون بعدی خود را در سه مدل متفاوت راهی بازار نماید. علاوه بر آن یکی از آن ها که نام آیفون 8 به آن داده شده است مجهز به یک نمایشگر 5.88 اینچی اولد می باشد و دو مدل دیگر آن از نمایشگرهای ال سی دی فعلی آن استفاده خواهند کرد. شایعه موردنظر را بارها و بارها شنیده ایم. وب سایت ژاپنی موردنظر قبلا ادعا کرده بود که آیفون بعدی 5 اینچی بوده است و از اندازه 5.8 اینچی خبری نخواهد بود.

    بدین گونه در یک پست بدین گونه عنوان کرده اند:

    آیفون بعدی که در فصل پاییز عرضه خواهد شد در سه مدل متفاوت راهی بازار می شود. دو مدل از آن ها دارای نمایشگرهای LCD می باشند و مدل دیگر از آن ها دارای یک نمایگشر 5.8 اینچی OLED خواهد بود.

    این در حالیست که Nikkei ماه اکتبر گذشته یک پست با متن زیر را منتشر کرده بود:

     کمپانی اپل در حالت آزمایشی تصمیم گرفت تا کل سه مدل 5.5 اینچی ، 5 اینچی و 4و7 اینچی از آیفون ها را با قاب پشتی آن که شیشه ای می باشد را عرضه کند. این قاب ها جایگزین بدنه فلزی فعلی آن ها خواهند شد. در ظاهر دو شرکت Biel و Lens قاب های شیشه ای آیفون ها را ارائه خواهند داد.

     

    آیفون 8 اپل

     

    با توجه به گزارش بالا، جالب است که چگونه این سایت نظر خودش را تغییر داده و ادعا می‌کند یکی از آیفون های آینده اپل از نمایشگر اولد بهره می‌برد. آن‌ها پیشتر بر ادعای خود مصر بودند و موارد دیگری را ذکر می‌کردند. در همین راستا مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities اعتقاد دیگری دارد و نام هر سه آیفون بعدی را آیفون 8 نامیده است. کو چند هفته پیش بود که در یک گزارش مفصل به این موضوع پرداخت. او در گزارش خود از این آیفون 5.8 اینچی نام برد و ادعا کرد که اندازه جایگاه نمایشگر آن با گوشی های 5.15 اینچی فعلی برابر است و یک فضا مخصوص کلیدهای مجازی بر روی آن تعبیه شده است؛ همچنین سایز فیزیکی دستگاه هم اندازه با آیفون های 4.7 اینچی فعلی خواهد بود. این گوشی آیفون 8 خواهد بود که در سه مدل مختلف 2.1 اینچی، 5.2 اینچی و 5.8 اینچی عرضه خواهد شد.

    انتظار می‌رود اپل کلد هوم را برای استفاده از یک نمایشگر بزرگتر و بدون نیاز به افزایش سایز بدنه کلی از روی پنل جلویی آیفون های آینده حذف کند. همچنین حاشیه‌های کناری نمایشگر نیز حذف خواهند شد و حاشیه بالا که از دوربین سلفی و اسپیکر تماس تلفنی میزبانی می‌کند به کمترین حد ممکن خواهد رسید. در حالی که برخی از شایعات ادعا می‌کنند احتمالا تاچ آی دی جای خودش را با تکنولوژی های بیومتریکی نظیر اسکنر عنبیه چشم، تشخیص چهره و یا حتی اولتراسوند عوض خواهد کرد؛ اما پتنت‌هایی توسط اپل به ثبت رسیده‌اند که نشان می‌دهند این اسکنر می‌تواند به صورت ادغام شده در زیر نمایشگر قرار گیرد. علاوه بر این، یک پتنت دیگر نیز به ثبت رسیده که ادغام یک سنسور تشخیص نور در صفحه نمایش را نشان می‌دهد.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر