بنچمارک گلکسی اس 8 همراه با یک ویدیوی زنده از آن لو رفت

کمپانی سامسونگ برنامه ریزی خاصی برای این که تلفن های هوشمند خود را در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش بگذارد نداشت زیرا تصمیم دارد تا گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود را در یک مراسم اختصاصی به نمایش در آورد. در چند ساعت قبل بنچمارک گلکسی اس 8 به همراه یک ویدیوی زنده از آن منتشر شد که تا قبل از معرفی این گوشی های جدید شما با پرچمداران آینده کره ای بیشتر آشنا شوید.

بنچمارک گلکسی اس 8 همراه با یک ویدیوی زنده از آن لو رفت
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    کمپانی سامسونگ برنامه ریزی خاصی برای این که تلفن های هوشمند خود را در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش بگذارد نداشت زیرا تصمیم دارد تا گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود را در یک مراسم اختصاصی به نمایش در آورد. در چند ساعت قبل بنچمارک گلکسی اس 8 به همراه یک ویدیوی زنده از آن منتشر شد که تا قبل از معرفی این گوشی های جدید شما با پرچمداران آینده کره ای بیشتر آشنا شوید. در ویدیوی منتشر شده که به مدت 5 ثانیه می باشد تعداد زیادی از اطلاعات قبلی مانند حذف کلید فیزیکی هوم و انتقال سنسور اثر انگشت که به بخش پشتی و سمت راست دوربین می باشد را تایید خواهد کرد. بنابراین طراحی خوبی برای بسیاری از کاربران وجود خواهد داشت که سرانجام در گلکسی اس 8 و همین طور نسخه پلاس آن دیده خواهد شد. با دیدن ویدیو شما به بنچمارک های گلکسی اس 8 و هم چنین گلکسی اس 8 پلاس خواهیم رسید که به کمک GeekBench در اختیار ما قرار خواهد گرفت. مدل شماره SM-G950U همان گلکسی اس 8 می باشد که دارای اطلاعات جدید از مجهز شدن آن با اندروید 7.0 نوقا خبر داد. 


    گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ


    به احتمال زیاد تا ماه آینده با عرضه این محصول و عرضه ورژن جدیدتر آن یعنی 7.1 تغییراتی رخ خواهد داد. با توجه به تراشه موجود در آن به نظر می آید که کمپانی سامسونگ از اسنپدراگون 835 با پردازنده ی 8 هسته ای و 1.9 گیگاهرتزی به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد نمود تا شما بتوانید شاهد عرضه یکی از قدرتمندترین گوشی های سال 2017 میلادی باشیم. در بنچمارک گلکسی اس 8 گوشی مورد نظر دارای پردازنده ای می باشد که حالت تک هسته ای خواه بود که توانست تا امتیاز 1916 را از آن خود کند و در حالت چند هسته بودن امتیاز 6011 را دریافت نماید. بنچمارک گلکسی اس 8 به اسنپدراگون 835 مجهز گردید.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر