بروزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 7 تا تیرماه 96 عرضه نمی‌شود!

شرکت سامسونگ رسما آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) را شروع به کار کرده اما کاربران زیادی هنوز موفق نشدند گوشی خود را آپدیت کنند. 

بروزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 7 تا تیرماه 96 عرضه نمی‌شود!
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    شرکت سامسونگ رسما آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) را شروع به کار کرده اما کاربران زیادی هنوز موفق نشدند گوشی خود را آپدیت کنند. به همین علت گزارشات رسمی شرکت سامسونگ، بعضی از کاربران -از جمله کاربران سنگاپوری- زودتر از اتمام سه‌ماهه اول سال 2017 (اواسط فروردین 96) این آپدیت را دریافت نخواهند کرد.




    آپدیت و بروزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج به طور حدودی زمانی در ماه‌های آوریل تا ژوئن 2017 (نیمه دوم فروردین تا نیمه اول تیر 96) به همه کاربران این امکان را می دهد. البته در نظر داشته باشید، این گزارش به‌ طور رسمی هنوز تایید نشده و احتمال  اینکه رد شود نیز وجود دارد. پس هنوز این امیدواری برای همه کاربران در سراسر جهان هست که بتوانند گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج خود را زودتر از زمان گفته شده شرکت سامسونگ به اجدیدترین نسخه اندروید بروزرسانی کنند.

    آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 در ایران نیز چند وقتی است شروع شده و بعضی از کاربران موفق به انجام آپدیت آن شده‌اند. اگر شما ویا هرکسی که می شناسید صاحب یکی از این دو گوشی های سامسونگ هستید و موفق به بروزرسانی گوشی شده‌اید، تجربیات خود را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

     

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر