تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ به همراه چیپست اسنپدراگون 820 در بنچ مارک ها

اگر می خواهید یک تبلت با بالاترین رده و با جذابیت بالا از کمپانی سامسونگ تهیه نمایید بهترین انتخاب تبلت گلکسی تب اس 2 خواهد بود

تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ به همراه چیپست اسنپدراگون 820 در بنچ مارک ها
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اگر می خواهید یک تبلت با بالاترین رده و با جذابیت بالا از کمپانی سامسونگ تهیه نمایید بهترین انتخاب تبلت گلکسی تب اس 2 خواهد بود. در حال حاضر شایعاتی در رابطه با تبلت گلکسی تب اس 7 سامسونگ به گوش می رسد که موفق شده است دو تاییدیه مهم وای فای و بلوتوث را از آن خود نماید. هم اکنون تبلت اندرویدی سامسونگ در وب سایت امتیازگیری GFXBench دیده شده است. تبلت جدید شرکت سامسونگ از یک نمایشگر 9.6 اینچی بهره برده است. که باعث شده است تا نسبت به نسل قبلی خود در حدود 1 دهم اینچ کمی کوچکتر باشد. با این وجود کوچکتر شده محصول جدید تاثیر آن چنانی بر روی عملکرد دستگاه نخواهد داشت. 




    رزولوشن نمایشگر این محصول جدید 2048×1536 پیکسل می باشد و دارای نسبت 4:3 خواهد بود. یکی از امکانات جدید در این محصول سامسونگ در داخل چیپست آن خواهد بود. با توجه به اطلاعاتی که GFXBench اعلام نموده است این تبلت از یک چیپست اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام بهره برده است. عملکرد آن از اگزینوس 74200 نیز بهتر شده است. چیپست اگزینوس 7420 محصول 2 سال قبل شرکت می باشد و اسنپدراگون کمتر از دو ماه می باشد که توسط شرکت کوالکام رونمایی شده است. دیگر مشخصات تبلت گلکسی اس 3 سامسونگ به این شکل خواهد بود که دارای یک رم 4 گیگا بایتی می باشد هم چنین دارای حافظه داخلی 24 گیگابایتی و دارای سیستم عامل اندروید نوقا می باشد.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر