تماشا کنید: جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ

پس از ارائه ناموفق گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7)، سامسونگ سعی دارد تا این اطمینان را به مصرف‌کنندگان بدهد که گوشی های هوشمند درآینده این کمپانی آتش نخواهد گرفت

تماشا کنید: جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    پس از ارائه ناموفق گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7)، سامسونگ سعی دارد تا این اطمینان را به مصرف‌کنندگان بدهد که گوشی های هوشمند درآینده این کمپانی آتش نخواهد گرفت. در همین حال برای جلب اعتماد و اطمینان مشتریان، ویدیویی از تازه ترین و جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ با عنوان تضمین کیفیت: تست‌های گسترده (Quality Assurance: Extensive Tests)  توسط مدیران این شرکت منتشر یافته که تلاش و سعی سازندگان برای تولید محصولی بی‌نقص را نمایان می کند.




    در ویدئویی که ظاهرا در این رابطه منتشر شده، گوشی های گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge) را مشاهده می کنیم که با پشت سر گذاشتن تست‌های بسیار دشواری مانند سقوط از ارتفاع، خمیدگی، غوطه‌ور شدن در آب سرد و قرار گرفتن در دمای بسیار بالا، برای ورود به بازار تلفن های همراه آماده می‌شوند. نکته جالبی که در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، آهنگ “Give The People What They Want” به معنای «به مردم آنچه را که می‌خواهند، بدهید» از گروه “The O’Jays” است که به‌خوبی سعی سازندگان برای ارائه محصولی مطمئن را نشان می‌دهد.

    چنانچه کمپانی سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارد، اما جمع‌آوری گلکسی نوت 7 بعد از گزارش‌های متعدد از آتش‌سوزی این فبلت، اعتبار آنها را تا حد زیادی لکه‌دار کرد. اما ویدیوی جدیدترین و به روزترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ این اطمینان را به کاربران می‌دهد که در ساخت گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، کیفیت بالا، اولویت اصلی سازندگان این کمپانی است.

    پیشتر نیز سامسونگ از اقدامات جدید خود برای تضمین کیفیت گوشی ها خبر داده بود که بررسی 8 مرحله‌ای ایمنی باتری را می‌توان اصلی‌ترین بخش آن در نظر گرفت.

     

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر