قیمت های مختلف گلکسی اس 8 فاش شد

بنا بر شایعات گفته شده، گلکسی اس 8 در سه مدل به بازار عرضه می‌شود که گران‌ترین آن‌ها که دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، با قیمتی حدود ۹۴۳۳ دلار هر روز وارد بازار خواهد شد

قیمت های مختلف گلکسی اس 8 فاش شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    بنا بر شایعات گفته شده، گلکسی اس 8 در سه مدل به بازار عرضه می‌شود که گران‌ترین آن‌ها که دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، با قیمتی حدود ۹۴۳۳ دلار هر روز وارد بازار خواهد شد.
    سامسونگ رونمایی از گوشی گلکسی اس 8 را به عقب انداخته و همین کار باعث شده است شایعات زیادی درباره‌ی این گوشی گفته شود. بنابر آخرین اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 88 قرار است همراه با دوربینی به بازار عرضه شود که از قابلیت    Dual ADC  استفاده می کند. این توانایی در تئوری باعث می‌شود که عمق رنگ‌ها و شفافیت آنها بهتر شود. منبع این خبر، در مورد هزینه و زمان عرضه این گوشی نیز اطلاعاتی منتشر کرده است.




    بنابر اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 8 که در چین و کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد، از میزان حافظه رم ۶ گیگابایتی استفاده خواهد کرد و مدلی که از ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند، در این دو کشور ارائه می دهد. البته به کاربران این اجازه داده را می دهد که میان ظرفیت‌های حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، یکی را به دلخواه انتخاب کنند.
    مدل ۶۴ گیگابایتی گلکسی اس 8 بر این قرار است که قیمتی برابر ۸۸۵ دلار داشته باشد و مدل دیگر که از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده می‌کند، با برچسب قیمتی ۹۴۳ دلار روانه بازار ارائه شود.
    البته اروپا و بقیه نقاط دنیا می‌توانند گزینه سومی هم داشته باشند؛ گلکسی اس 8 با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۸۵۰ یورو در اختیار کاربران اروپایی قرار می‌‌گیرد.


    منبع:زومیت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر