ویژگی های احتمالی گلکسی اس 8 سامسونگ

قطعا تا زمانی که کمپانی کره ای درباره تازه ترین پرچمدار خود رسما رونمایی خواهند کرد. سامسونگ می خواهد گلکسی اس 8 را در دو حالت مختلف مجهز به نمایشگرهای 5 الی 6 اینچی را راهی بازار کند. صفحه نمایشگر در هر دو مدل حالت خمیده مانند به سبک گلکسی اس 7 اچ خواهد بود.

ویژگی های احتمالی گلکسی اس 8 سامسونگ
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    گلکسی اس 8 سامسونگ در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد. شایعاتی درباره رونمایی این گوشی در تاریخ 9 فروردین می دهند. البته زمان رونمایی هر وقت که باشد زمان فروش این گوشی سه هفته بعد از این که این گوشی معرفی شد خواهد بود. قطعا تا زمانی که کمپانی کره ای درباره تازه ترین پرچمدار خود رسما رونمایی خواهند کرد. سامسونگ می خواهد گلکسی اس 8 را در دو حالت مختلف مجهز به نمایشگرهای 5 الی 6 اینچی را راهی بازار کند. صفحه نمایشگر در هر دو مدل حالت خمیده مانند به سبک گلکسی اس 7 اچ خواهد بود.

    سایز گوشی گلکسی اس 8 تقریبا مشابه Galaxy S7 می باشد با این تفاوت که صفحه نمایشگر آن بزرگتر شده است. این روش طراحی باعث شده است تا سامسونگ دیگر نتواند لوگوی شرکت خود را بر روی قاب جلویی محصول خود ثبت نماید. صفحه نمایشگر بزرگ باعث شده است تا به آن نام نمایشگر بی نهایت (Infinity Display) را اختصاص بدهند. به این دلیل این نام به آن داده شده است چون صفحه نمایشگر کل قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص می دهد.




    مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 8 سامسونگ

    در قسمت سخت افزاری در داخل گلکسی اس 8 ، سامسونگ یک اسکنر اثر عنبیه چشم را مشابه تکنولوژی بیومتریک در گلکسی نوت 7 استفاده کرده است. اسکنر اثر انگشت به قسمت پشت گوشی منتقل گردیده است و حتی بعضی از شایعات خبر می دهند که اسکنر موردنظر با نمایشگر گوشی ترکیب شده است. سامسونگ تصمیم ندارد از دوربین دوگانه در قسمت پشتی قاب در محصول جدید خود استفاده نماید. با این وجود دوربین گلکسی اس 8 مانند آخرین نسل خود از شرکت کره ای از تکنولوژی Dual Pixel استفاده خواهد نمود. حتی قابلیت تشخیص اجسام مشابه عینک هوشمند گوگل به دوربین اضافه شده است. با استفاده از این ویژگی کاربران قادر خواهند بود که همزمان به ترجمه متون اقدام کنند. دوربینی که در گلکسی اس 8 استفاده می شود قادر خواهد بود تصاویر را با کیفیت بالاتر و عملکرد بهتر و سرعت بالاتر در شرایطی که نور کم باشد انجام بدهد.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر