MSI مانیتور خمیده مخصوص بازی Optix G27C را به نمایش گذاشت

MSI  با عرضه مانیتور Optix G27C وارد بازار مانیتورهای گیمینگ و فوق حرفه ای شد. این مانیتور 27 ایچی و خمیده با نرخ رفرش تصاویر

MSI مانیتور خمیده مخصوص بازی Optix G27C را به نمایش گذاشت
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    MSI مانیتور خمیده مخصوص بازی Optix G27C را به نمایش گذاشت
    MSI  با عرضه مانیتور Optix G27C وارد بازار مانیتورهای گیمینگ و فوق حرفه ای شد. این مانیتور 27 ایچی و خمیده با نرخ رفرش تصاویر 144 Hz برای بازی کردن ایده ‌آل می باشد.

    به گزارش ایران سایت؛ یکی از مهم ‌ترین فاکتورها برای گیمرهای فوق حرفه ‌ای و هم چنین حرفه ایی نرخ رفرش تصویر یا همان تعداد تصویر در واحد ثانیه می باشد. مانیتورهای عادی همگی 60 هرتزی بوده ولی اگر یک کامپیوتر قدرتمند دارید که می‌تواند در بازی‌ها نرخ تصویری بیش از 60fps  را هم اجرا کند آن ‌گاه برای بهره ‌بردن از توان کامل آن استفاده کردن از یک مانیتور با نرخ رفرش بالا مثل 144 هرتزی حتما پیشنهاد می‌شود. مانیتور Optix G27C از MSI دارای یک وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل می باشد و به این ترتیب شاید وضوح تصویر کمی از مانیتورهای 1440p  بازار پایین‌تر بوده باشد اما در عوض همه این مزیت ‌های گیمینگ را داراست.



    MSI در مورد پنل به ‌کار گرفته شده در این مانیتور چیزی اعلام نکرده اما از آن ‌جا که کنتراست تصویر اعلام شده برابر 3000:1 می باشد می‌توان حدس زد از پنل‌های VA سامسونگ در آن استفاده کرده است که کنتراست و مشکی‌ های بسیار عمیق ‌تری از پنل‌های رایج IPS یا TN بازار را داراست. این مانیتور 27 اینچی هم چنین می‌تواند تا 300 درصد روشنایی داشته باشد و 110 درصد از گستره رنگی RGB را هم تحت پوشش می‌دهد. زمان پاسخگویی مانیتور 8 میلی‌ثانیه بوده و فرکانس GTG آن 4 میلی‌ثانیه اعلام شده است.



    این مانیتور دارای یک خمیدگی R1800 است که نسبت به خمیدگی‌های R3000 و R4000 متداول بهترین گزینه برای بازی کردن یا حتی مالتی‌مدیاست. این مانیتور از نظر درگاه ‌ها نیز دارای یک درگاه HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2 به همراه DVI می باشد و MSI قیمتی معادل 390 یورویی را برای آن تعیین کرده است.


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر