Ringtone Maker Pro ساخت رینگتون و زنگ تماس در اندروید

اگر به قسمت رینگتون گوشی بروید، می بینیم که ده‌ها فایل مختلف خواهید بود که به‌طور پیش‌فرض قرار گرفته تا به‌عنوان زنگ گوشی استفاده شوند

Ringtone Maker Pro ساخت رینگتون و زنگ تماس در اندروید
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اگر به قسمت رینگتون گوشی بروید، می بینیم که ده‌ها فایل مختلف خواهید بود که به‌طور پیش‌فرض قرار گرفته تا به‌عنوان زنگ گوشی استفاده شوند. اما عده‌ای هستند که به علت نداشتن علاقه به رینگتون‌های پیش‌فرض یا تمایل به خاص بودن رینگتون موبایل خود، خودشان اقدام به ساختن رینگتون می‌کنند تا زنگ مورد نظرشان منحصربه ‌فرد، مورد علاقه‌ی آن‌ها نیز باشد. اگرچه هدف از ساخت رینگتون، جداسازی قسمتی از موسیقی‌های مورد نظر است نه تولید آن از نقطه‌ی صفر. حتما شما در لیست شخصی خود کلی آهنگ مورد علاقه دارید که از شنیدن آن‌ها لذت زیادی می‌برید. به کمک اپلیکیشن‌های ساخت رینگتون می‌توانید بدون کمک به کامپیوتر یا نرم‌افزار خاصی، قسمت هایی از این موسیقی‌های مورد علاقه‌ را برش دهید و از آن‌ها به‌عنوان زنگ گوشی استفاده کنید. علاوه بر آنکه باعث خاص بودن رینگتون شما در بین دوستانتان خواهد شد، موسیقی مورد علاقه‌ی شما را نیز هنگام تماس صوتی پخش می کند. اگر قسمت زیادی از تماس‌های دریافتی شما کاری و عمومی است، پیشنهاد می‌کنیم از موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود برای رینگتون گوشی استفاده نکنید؛ چون که استرسی که تماس‌های کاری می دهد، باعث حساس شدن به موسیقی مورد نظر می شود و بعد از مدتی، دیگر نمی توان از آن لذت برد.




    اپلیکیشن Ringtone Maker که با دارا بودن ۱ تا ۵ میلیون دانلود یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های در این زمینه می باشد، اپلیکیشنی مناسب برای برش آهنگ‌ها و ساخت رینگتون است که فقط ۲.۴ مگابایت حجم و برای اجرا به اندروید ۲.۳ نیاز دارد. این اپلیکیشن که از رابط کاربری جالبی برخوردار است، می‌تواند فایل‌های MP3 ,WAV,AAC/M4A ,AMR و ... را ویرایش کند. فایل‌های ساخته‌شده امکان تنظیم مستقیم از داخل برنامه به‌عنوان Ringtone ،Notification و Alarm دارند و می‌توانید به راحتی هرچه کامل تر فایل‌های تهیه‌شده را برای زنگ گوشی تنظیم کنید. در قسمت اصلی برنامه کادری برای جستجو هست که می‌توان با درج بخشی از نام آهنگ مورد نظر، آن را از مموری کارت خود پیدا کنید. اگر فایل در حال ویرایش فرمت Mp3 باشد، دو امکان دیگر در اختیارتان قرار می دهد. ویژگی اول Fade In/Out شدن فایل بریده شده است که باعث می‌شود فایل‌ها، از حالت شروع و پایان ناگهانی خارج و با نرمی خاصی FadeIN و FadeOUT شوند. ویژگی دومی هم که در رابطه با فایل‌های Mp3 وجود دارد، امکان تغییر حجم صدای فایل خروجی (Volume) است که می‌توان به کمک آن، نتیجه‌ی خروجی را از نظر قدرت و حجم صدا ویرایش کرد. وقتی  که تبدیل و برش فایل را به اتمام رسید، می‌توان آن‌ها را فقط برای یک یا چند مخاطب خاص تنظیم کرد که امری جالب به‌حساب می‌آید و شما را از مراجعه‌ی جداگانه به کانتکت‌های مورد نظر رها می‌کند.

    منبع: زومیت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر