آتاری و Gameband از ساعت های هوشمند مخصوص گیمرها رونمایی کردند

عرضه ی بازی هایی مثل پوکمون گو یک نشانه خوب برای گیمرهای علاقه مند به دنیای ساعت های هوشمند خواهد بود. در حال حاضر بازی های جذاب و متنوعی برای این دسته از کاربران بر روی پلتفرم واچ وجود ندارد. به همین دلیل گیم بند و آتاری می خواهند ساعت های هوشمندی را بسازند که به طور مستقیم برای کاربران علاقه مند به بازی های ویدیویی عرضه می شود. 

آتاری و Gameband از ساعت های هوشمند مخصوص گیمرها رونمایی کردند
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    عرضه ی بازی هایی مثل پوکمون گو یک نشانه خوب برای گیمرهای علاقه مند به دنیای ساعت های هوشمند خواهد بود. در حال حاضر بازی های جذاب و متنوعی برای این دسته از کاربران بر روی پلتفرم واچ وجود ندارد. به همین دلیل گیم بند و آتاری می خواهند ساعت های هوشمندی را بسازند که به طور مستقیم برای کاربران علاقه مند به بازی های ویدیویی عرضه می شود. ساعت های ذکر شده در 2 مدل عرضه خواهند شد که مدل اول آن ساعت هوشمند آتاری نامیده می شود. مدل مورد نظر دارای بدنه و بندی به رنگ قرمز می باشد که دارای مجموعه ای از بازی های خاطره انگیز نظیر Pong ،Crystal Castles، Breakout، Centipede و Asteroids می باشد. شاید در نظر شما بازی های موردنظر بازی های جذاب و دوست داشتنی نباشند اما در آینده این کمپانی قصد دارد تا بازی بیشتر و محبوب تری را به ساعت هوشمند خود اضافه نماید.


    ساعت هوشمند


    مدل دوم همراه یک مینی گیم ساخته می شود که بر مبنای بازی مستقل Terraria می باشد. این ساعت هوشمند دارای شیاری برای قرار دادن کارت های حافظه ی جانبی میکرو اس دی تا سقف 256 گیگابایت خواهد بود که از طریق یک نرم افزار اختصاصی به نام PixelFurnace ، کاربران قادر خواهند بود تا انواع بازی های جذاب را در آینده عرضه نمایند که بتوانند تصاویر ، فایل های ویدیویی و موسیقی های خود را بر روی آن ذخیره نمایند.

    کاربران در آینده می توانند بازی ها را به طور مستقیم برای ساعت هوشمند دانلود و نصب کرده و یا با اتصال ساعت موردنظر به یک کامپیوتر شخصی بتوانند بازی های دانلود شده را داشته باشند.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر