آشنایی با ویژگی های جدید سیستم عامل اندروید ویر 2.0 گوگل آشنا شوید

مدت ها منتظر معرفی اندروید ویر 2.0 بودیم و هم اکنون نسل جدید سیستم عامل همراه با ساعت های هوشمند جدید شرکت ال جی در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه جدید اندروید ویر با قابلیت های فراوانی که دارد حوزه ساعت های هوشمند را دچار تغییر و تحول نمود.

آشنایی با ویژگی های جدید سیستم عامل اندروید ویر 2.0 گوگل آشنا شوید
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    مدت ها منتظر معرفی اندروید ویر 2.0 بودیم و هم اکنون نسل جدید سیستم عامل همراه با ساعت های هوشمند جدید شرکت ال جی در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه جدید اندروید ویر با قابلیت های فراوانی که دارد حوزه ساعت های هوشمند را دچار تغییر و تحول نمود. اولین تغییری که در اندروید ویر 2.0 به وجود آمد باعث بهبود عملکرد در حالت صفحه نمایش همیشه روشن بود. از این به بعد کاربران قادر خواهند بود تا حالت بالا را با اضافه کردن اطلاعات یا دستورهای اپلیکیشن مختلف شخصی سازی نمایند. 


    ساعت هوشمند


    نمونه های موجود عبارتند از : اضافه کردن تقودیم ، دنبال کننده های تغییرات ارزی ، اپلیکیشن های تناسب اندام ، اوبر ، مخاطبین برای شماره گیری سریع و بیشتر اشاره نمود. علاوه بر این موارد می توان حالتی که کاربران صفحات مختلف هوم در گوشی خود را عوض می کنند حالا صفحه نمایش های همیشه روشن جداگانه ای به وجوو آمده است تا بتوانید به راحتی با کشیدن انگشت بر روی آن تغییر ایجاد نمود. عملکرد پلتفرم سلامتی گوگل فیت ازقبل بهتر شده است و در نرم افزار تناسب اندام امکان ردیابی و محاسبه سرعت ، فاصله ، میزان کالری سوزانده شده و ضربان قلب در فعالیت های مختلف را وجود خواهد داشت. برای تشخیص ضربان قلب باید گجت پوشیدنی به سنسور ضربان قلب مجهز شود. امکان دیگری که در اندروید ویر 2.0  تعبیه شده است پشتیبانی از سیم کارت و هم چنین امکان برقراری تماس با مخاطبان بدون نیاز به تلفن همراه خواهد بود. علاوه بر این حالا فروشگاه گوگل پلی مخصوص این سیستم عامل توسعه یافته است برای این که کاربران قادر باشند برنامه اندروید ویر که مورد نیازشان می باشد را به طور مستقیم توسط ساعت هوشمند دانلود نمایند. خیلی از نرم افزارهای یاد شده با گوشی های اندروید و آیفون اپل سازگاری کامل دارند.


    منبع : گجت نیوز 

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر