آموزش حل مشکل جستجوی آفلاین در ویندوز 10

چون ویندوز 10 دائم در حال تغییر می باشد به همین دلیل بروز مشکلات هم در آن طبیعی خواهد بود. حالا ما قصد داریم تا مشکلات موجود را برطرف نماییم. یکی از جدیدترین مشکلاتی که در سطح این سیستم عامل به چشم می خورد خرابی جستجوگر در ویندوز 10 می باشد.

آموزش حل مشکل جستجوی آفلاین در ویندوز 10
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    چون ویندوز 10 دائم در حال تغییر می باشد به همین دلیل بروز مشکلات هم در آن طبیعی خواهد بود. حالا ما قصد داریم تا مشکلات موجود را برطرف نماییم. یکی از جدیدترین مشکلاتی که در سطح این سیستم عامل به چشم می خورد خرابی جستجوگر در ویندوز 10 می باشد. جستجوگر ویندوز بعد از به روز رسانی ارائه کننده قابلیت های به مراتب بیش از پیش می باشد. با این وجود تعدادی از کاربران گزارش کرده اند که هر بار که می خواهند در درایوهای داخلی خود جستجو نمایند با مشکل مواجه شده در نتیجه جستجوی آن ها نیز بی نتیجه خواهد بود. علت این مشکل به این دلیل بوده است که جستجوی کورتانا با جستجوی آفلاین در ویندوز 10 با مشکل مواجه شده است. همین عاملی برای بروز مشکل برای کاربران می شود. با این وجود شما می توانید اینترنت را قطع نمایید و جستجوی خود را به صورت محلی انجام بدهید. اگر در حالت هواپیما باشید نخواهید توانست کارها را انجام بدهید، به همین دلیل باید جلوی جستجوی کورتانا به اینترنت را بگیرید تا بتوانید خرابی جستجوگر ویندوز 10 و هم چنین عدم جستجوی آفلاین آن حل شود.


    حل مشکل جستجوگر ویندوز10


    از بین بردن مشکل خرابی جستجوگر ویندوز 10 از طریق فایروال


    برای این که این کار را بتوانید انجام دهید باید این کار را به راحتی هر چه تمام تر و با استفاده از اعمال یک قانون از سوی فایروال ویندوز انجام بدهید. اول از همه کلمه Firewall را در استارت منو تایپ کنید و بعدFirewall Windows را اجرا نمایید. پس از اجرای پنجره جدید، از سمت چپ بر روی گزینه  Advanced Settings کلیک کنید. در این پنجره شما باید Outbound Rules را از پنل سمت چپ انتخاب کنید و سپس به دنبال ورودی بگردید که با عبارت Microsoft.Windows.Cortana}@  آغاز می‌شود. بر روی آن دو بار کلیک کنید و سپس با زدن دکمه “Block this Connection” ارتباط کورتانا با اینترنت را قطع کنید.
    توجه داشته باشید که این تکنیک مشکل جستجوی آفلاین ویندوز 10 را حل خواهد کرد، اما  همچنین اتصال کورتانا به اینترنت برای جستجوی آنلاین را نیز قطع خواهد کرد. هر زمانی که قصد جستجوی آنلاین داشتید، می‌توانید این گزینه را فعال کنید. البته نگران نباشید، مایکروسافت مشغول کار بر روی حل این باگ بوده و در آینده‌ای نزدیک مشکل خرابی جستجوگر ویندوز 10 را حل خواهد کرد.


    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر