آیا به زودی شاهد هدست واقعیت مجازی موبایل اچ تی سی خواهیم بود؟

با توجه به ارزیابی های اخیر بازار موبایل به این نتیجه رسیدیم که کمپانی اچ تی سی سال ها در سراشیبی قرار گرفته است و تنها تغییر در آن بدین صورت خواهد بود که نرخ سقوط آن سال به سال تغییر پیدا می کند. با این حال برای کمپانی تایوانی کار هنوز به پایان نرسیده است و شاهد انقلاب آن در دنیای واقعیت مجازی خواهیم بود.

آیا به زودی شاهد هدست واقعیت مجازی موبایل اچ تی سی خواهیم بود؟
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    با توجه به ارزیابی های اخیر بازار موبایل به این نتیجه رسیدیم که کمپانی اچ تی سی سال ها در سراشیبی قرار گرفته است و تنها تغییر در آن بدین صورت خواهد بود که نرخ سقوط آن سال به سال تغییر پیدا می کند. با این حال برای کمپانی تایوانی کار هنوز به پایان نرسیده است و شاهد انقلاب آن در دنیای واقعیت مجازی خواهیم بود. با توجه به گفته های رئیس امور مالی اچ تی سی ، چیا لین چانگ ، اکنون این شرکت خود را به عنوان یک تولید کننده موفق در عرصه واقعیت مجازی به کاربران شناسانده است. در ادامه دستاورد موردنظر به احتمال زیاد شاهد هدست موبایل اچ تی سی هم خواهیم بود. با این حال برای رسیدن به مرحله محبوبیت واقعی در عرصه واقعیت مجازی کار زیادی لازم خواهد بود. ولی با توجه به وضعیت رو به پیشرفتی که آن در مقایسه با بخش موبایل دارد وضعیت بسیار امیدوارکننده خواهد بود. بخش موبایل در حال ضرردهی خود می باشد ، هدست اچ تی سی وایو در حال پیروزی در تمام رقابت ها خواهد بود. با توجه به گفته های اقای چانگ ، این کمپانی اکنون در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی جدید خواهد بود.


    هدست واقعیت مجازی


    انتخاب هدست موبایل اچ تی سی یا هدست وایو 2

    تمرکز همه افراد به سمت هدست اچ تی سی وایو 2 می رود، با این حال آقای چانگ به طور صریح اعلام کرد که محصول جدید کاملا متفاوت می باشد. گجت موردنظر با گوشی های جدید اچ تی سی از سری U سازگار خواهد بود. هدست مورد نظر فقط یک هدست برای جا دادن یک گوشی در آن نخواهد بود. تشریح موردنظر در این مورد کمی غیر واضح می باشد اما در حد و اندازه تصور وضعیت محصول آتی به ما اطلاعات خواهد داد.  با این اطلاعات دو ایده در ذهن خواهد آمد اولی بدین صورت خواهد بود که شما شاهد موبایل اچ تی سی شبیه سامسونگ گیر وی آر و یا گوگل دی دریم خواهیم بود. ایده موردنظر به عبارت چپاندن یک گوشی در یک هدست شباهت زیادی دارد. اما از آن جا که چنین اتفاقی نخواهد افتاد احتمالا شاهد امکانات و قابلیت های پیشرفته تری در هدست موبایل اچ تی سی در مقایسه با دو هدست موبایل معروف و قدرتمند کنونی در بازار خواهیم بود. ایده دیگری که می تواند وجود داشته باشد توسعه و تولید محصولی خلاقانه برای همکاری با گوشی های هوشمند اچ تی سی کار خواهد کرد. برای مثال شاید گوشی های سری U به یک کنترلر برای هدست واقعیت مجازی بعدی تبدیل بشود. بدین صورت باید شاهد به کار بردن سنسورهای بیشتری در گوشی های هوشمند جدید این شرکت باشیم.



     منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر