آیا حاضر هستید پول بیشتری برای خرید گلکسی و ایفون ساخت ایالات متحده بدهید؟

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ، به دلیل وعده های زیادی که به مردم داد مشهور شد. یکی از وعده هایی که داد کشاندن کارخانه تولید گوشی های هوشمند به خاک ایالات متحده بود. 

آیا حاضر هستید پول بیشتری برای خرید گلکسی و ایفون ساخت ایالات متحده بدهید؟
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ، به دلیل وعده های زیادی که به مردم داد مشهور شد. یکی از وعده هایی که داد کشاندن کارخانه تولید گوشی های هوشمند به خاک ایالات متحده بود. همین عاملی برای افزایش قیمت این گوشی ها شده و کاربران مجبور خواهند شد برای خرید این گوشی های هزینه بیشتری بکنند. این محصولات شامل گلکسی و آیفون می باشد. هدف دونالد ترامپ ایجاد کار برای کارگران آمریکایی در خاک آمریکا بوده و قصد دارد تا پول هایی که از این کشور بابت انجام این بیرون رفته را دوباره به خاک این کشور برگرداند. این حکم هنوز اجرایی نشده است ولی برخی کمپانی ها اعلما آمادگی کرده اند. ترامپ می خواهد این کار را با اعطای مشوق های مالیاتی برای تولید کنندگان تلفن همراه انجام بدهد.


    گوشی هوشمند آیفون ساخت امریکا


    گلکسی و آیفون ساخت آمریکا با افزایش قیمت مواجه خواهند شد

    مدتی قبل تیم کوک (Tim Cook) ، مدیرعامل شرکت اپل برای تولید آیفون ساخت آمریکا اعلام آمادگی نمود. و روز گذشته ترامپ به دلیل اقداماتی که سامسونگ در جهت تولید گوشی های گلکسی در ایالات متحده در توییتر خود تشکر کرد. البته این طرح هنوز نهایی نشده و از سمت مدیران سامسونگ رسما اعلام نشده است. کارشناسان اعلام کرده اند اگر گوشی های آیفون در خود خاک آمریکا تولید و ساخته شود قیمت آن در حدود 30 تا 100 دلار افزایش خواهد یافت که همین موضوع برای سامسونگ نیز صادق خواهد بود.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر