استوری‌های لایو اینستاگرام از هفته آینده برای تمامی کاربران فعال خواهد شد

قابلیت استفاده از استوری‌ های لایو اینستاگرام به‌طور رسمی از هفته آینده برای کاربران خارج از ایالات متحده آمریکا نیز فعال می گردد

استوری‌های لایو اینستاگرام از هفته آینده برای تمامی کاربران فعال خواهد شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    قابلیت استفاده از استوری‌ های لایو اینستاگرام به‌طور رسمی از هفته آینده برای کاربران خارج از ایالات متحده آمریکا نیز فعال می گردد.

    قابلیتی که به کاربران امکان انتشار ویدئوهای زنده با تاریخ انقضای 24 ساعته را می‌دهد و اولین ‌بار در دسامبر گذشته پیش روی کاربران آمریکایی قرار گرفت. برای شروع به انتشار یک ویدئوی زنده ، کافی است کاربر انگشت خود را روی صفحه به سمت راست بکشد تا به قسمت استوری ‌ها دسترسی پیدا کند. 




    اگر دست خود را دوباره به سمت راست بکشید، گزینه انتشار ویدئو های زنده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هر ویدئو می‌تواند مدت زمانی تا یک ساعت داشته باشد. اینستاگرام تاکید کرده که این به‌روزرسانی تنها برای کاربرانی که از نسخه 10 یا بالاتر اینستاگرام استفاده می‌کنند قابل استفاده خواهد بود.

    در ماه جاری اینستاگرام اعلام کرده است كه 150 میلیون نفر به ‌طور روزانه از قابلیت انتشار استوری استفاده می‌کنند اما اشاره‌ ای به آمار استفاده کاربران از قابلیت انتشار ویدئو های زنده نداشت. علاوه بر این، اینستاگرام اعلام کرده که انتشار تبلیغات در بین استوری‌ ها را هم در دستورکار قرار خواهد داد.

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر