انتشار بتای چهارم آی او اس 10.3 ، واچ او اس 3.2 و مک او اس سیرا 10.12.4 از سوی اپل

کمپانی اپل در سال های جدید روند خوبی را در پیش گرفته است که این روند بدین صورت می باشد که ورژن های جدید یا به عبارت بهتر آپدیت پلتفرم های مختص به خود را به طور همزمان تولید و عرضه کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. کمپانی اپل توانسته است تا آپدیت های سیستم عامل آی او اس برای آیفون ، آیپد و آیپاد را در یک زمان با آپدیت های جدید واچ او اس برای اپل واچ و مک او اس برای سیستم های کامپیوتری مک منتشر کند. 

انتشار بتای چهارم آی او اس 10.3 ، واچ او اس 3.2 و مک او اس سیرا 10.12.4 از سوی اپل
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    کمپانی اپل در سال های جدید روند خوبی را در پیش گرفته است که این روند بدین صورت می باشد که ورژن های جدید یا به عبارت بهتر آپدیت پلتفرم های مختص به خود را به طور همزمان تولید و عرضه کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. کمپانی اپل توانسته است تا آپدیت های سیستم عامل آی او اس برای آیفون ، آیپد و آیپاد را در یک زمان با آپدیت های جدید واچ او اس برای اپل واچ و مک او اس برای سیستم های کامپیوتری مک منتشر کند. در چند لحظه قبل روند ذکر شده در بالا در رابطه با انتشار نسخه ی بتای چهارم آی او اس 10.3 ، واچ او اس 3.2 و مک او اس سیرا 10.12.4 ادامه پیدا داده شد. ورژن آزمایشی سیستم عامل آی او اس 10.3 کمپانی اپل دارای قبلیت های جدیدی می باشد. دریافت این نسخه شامل حال کاربرانی خواهد شد که دارای حساب های توسعه دهنده ی کمپانی اپل بوده و هم چنین کاربرانی که در طرح تست نسخه ی بتای عمومی کمپانی اپل ثبت نام کرده باشند. این کاربران بعد از دریافت این نسخه می توانند آن را بر روی دستگاه های خود نصب کنند. در نسخه ی جدید امکانات جدیدی مانند گزینه ی Find My AirPods به نرم افزار Find My iPhone اضافه شده است که برای یافتن محل ایرپادهای وایرلس کمپانی اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. قابلیت  Wi-Fi Calling  برای دستگاه هایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که از طریق iCloud و روی شبکه ی Verizon به هم متصل شده باشند. ممکن است پیامی جدید در زمان باز کردن نرم افزارهای 32 بیتی مبنی بر این که ممکن است عملکرد کاملی نداشته باشند یا این که در آی او اس 11 ممکن است که حتی اجرا هم نشوند. این ها تغییراتی هستند که ممکن است به نسخه ی جدید پلتفرم موبایلی کمپانی اپل اضافه شده باشند.




    تغییرات بتای چهارم واچ او اس 3.2 و مک او اس سیرا 10.12.4

    در بتای چهارم واچ او اس 3.2 تغییراتی مانند اضافه شدن حالتی تحت عنوان theater modee با عملکرد مناسب خواهیم بود. اگر ساعت هوشمند خود را بر روی این حالت قرار بدهید تمام صداها قطع شده  هنگامی که مچ دستتان را بالا ببرید نمایشگر دستگاه روشن نمی شود. این حالت برای زمان هایی در نظر گرفته شده است که بخواهید از آن برای محیط هایی مانند سینما ، تئاتر و ارائه های رسمی استفاده نمایید که به کمک آن باعث خواهید شد تا هم حواس خود فرد هم دیگران از موضوع مورد بحث پرت نشود. هم چنان دریافت نوتیفیکیشن ها توسط لرزش به خود کاربر اعلام خواهد شد که با فشار دادن دکمه ی چرخنده ی دیجیتالی در کنار نمایشگر و هم چنین تپ کردن روی صفحه ساعت می توان نمایشگر آن را روشن نمود و در حالت عادی از قابلیت های آن استفاده نمود. وجود SiriKit روی ساعت هوشمند کمپانی اپل و هم چنین تغییراتی که در روش نمایش آیکون ها قرار داده شده است که در کنترل سنتر قرار گرفته است که تعدادی از تغییرات دیگری هم در نسخه ی چهار بتای واچ او اس 3.2 محسوب خواهد شد. حالا نوبت به نسخه چهارم مک او اس سیرا 10.12.4 که یکی از مهم ترین پلتفرم های نرم افزاری کمپانی اپل می باشد که موفق شده است تا سرانجام قابلیت  Night Shift را برای این که بتوانید حالت مخصوص کار در شب و هم چنین محیط های تاریک و اعمال تم تیره بر روی کل قسمت های رابط کاربری به سیستم مورد نظر اضافه کند. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر