انتشار تصاویری جدید از قاب های محافظ گلکسی اس 8

تا به امروز هیچ تصویر رندر شده ی رسمی از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در اختیار کاربران قرار داده نشده است. اما به کمک تولید کنندگان شخص ثالث و لوازم جانبی اطلاعاتی در این باره منتشر شده است که باعث شده است تا اندازه ای با محصول جدید سامسونگ اشنا شویم.

انتشار تصاویری جدید از قاب های محافظ گلکسی اس 8
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    تا به امروز هیچ تصویر رندر شده ی رسمی از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در اختیار کاربران قرار داده نشده است. اما به کمک تولید کنندگان شخص ثالث و لوازم جانبی اطلاعاتی در این باره منتشر شده است که باعث شده است تا اندازه ای با محصول جدید سامسونگ اشنا شویم. در حال حاضر کمپانی استرالیایی UAG تصاویری جدید از قاب های محافظ گوشی گلکسی اس 8 به همراه لیستی از آن ها در سایت مرتبط با خود قرار داده است که باعث شده است تا ما بیشتر از قبل با گوشی نامبرده آشنا شویم. با اطلاعاتی که از UAG منتشر شد ، محصول جدید کمپانی سامسونگ مجهز به سنسور اسکنر عنبیه چشم می باشد و همین طور در قسمت جلوی آن سنسورهای مختلفی دیده شده است. تاکنون وظیفه ای برای آن ها تعیین نشده است. با توجه به تصاویری که از این گوشی منتشر شده است ثابت شده است که در قسمت جلوی این گوشی کلید فیزیکی هوم وجود خارجی ندارد. 


    گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ


    علاوه بر این یک دکمه در زیر کلیدهای مربوط به کنترل صدا در قسمت سمت چپ این قاب و یک دکمه دیگر نیز در قسمتی که معمولا کلید پاور قرار داده می شود دیده می شود. احتمال دارد که یکی از آن ها به دستیار مجازی Bixby مربوط خواهد شد. سنسور اثر انگشت نیز ممکن است در قسمت سمت راست دوربین پشتی قرار داده شود. شکل آن برخلاف سنسورهای گوشی های هوشمند دیگر به شکل دایره ای یا مربعی نبوده و مانند یک مستطیل عمودی می باشد. با توجه به آخرین اطلاعاتی که از پرچمدار سامسونگ منتشر شد گلکسی اس 8 به صفحه نمایشی 5.8 اینچی با دو طرف خمیده و نسبت تصویر 18:9 مجهز شد و دارای تراشه اسنپدراگون 835 ، دستورات کاربران را اجرا خواهد کرد. علاوه بر تمامی این موارد این گوشی به 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد و در دو طرف نسخه 64 و 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. قیمت پایه برای گلکسی اس 8 نیز 885 دلار خواهد شد. تصاویر قاب های محافظ گلکسی اس 8 نبودن کلید فیزیکی هوم را تایید کرده است. 


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر