انتشار یافتن تصاویری از نسخه طلایی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس

به تازگی رندرهایی از گوشی معرفی نشده هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس منتشر شده است که به نظر می آید ورژن آخر این دو مدل از گوشی محصول کشور چین خواهد بود.

انتشار یافتن تصاویری از نسخه طلایی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    به تازگی رندرهایی از گوشی معرفی نشده هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس منتشر شده است که به نظر می آید ورژن آخر این دو مدل از گوشی محصول کشور چین خواهد بود. نسخه طلایی این دو گوشی موبایل از لحاظ طراحی به غیر از نمایشگر خمیده ای که دارد شباهت بسیار زیادی با هم دارند. تصاویر منتشر شده کاملا شبیه به تصاویری هستند که حدود چند روز قبل گوشی هواوی پی 10 را در رنگ های بنفش و سبز به نمایش گذاشته است. تا کنون فقط قاب پشت آن ها را دیده بودیم.


    گوشی هواوی پی 10


    گوشی هواوی پی 10 از یک نمایشگر تخت بهره برده است. در حالی که مدل هواوی پی 10 پلاس به نمایشگری دو لبه خمیده شبیه به گلکسی اس 7 مجهز شده است. ظاهرا مدل اصلی آن از اسکنر اثر انگشت در زیر کلید home جلویی خود برخوردار خواهد بود. اما در مدل پلاس این محصول این کلید در قاب پشت آن جای داده شده است. یکی دیگر از مشخصات آن ها طراحی متفاوت سنسور فلاش LED می باشد که نمی توانیم سنسور فوکوس خودکار را در قاب پشتی مدل هواوی پی 10 پلاس بیابیم.

    نکته حائز اهمیت دیگری نیز که وجود دارد وجود داشتن یک کلید home فیزیکی بر روی قاب جلویی مدل پلاس پی 10 می باشد در حالی که یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی به چشم می خورد. تصاویر منتشر شده نشان دهنده این مورد خواهد بود که هواوی می خواهد ستاپ دوربین دوگانه را در آن ها استفاده نماید.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر