اوپو با پشت سر گذاشتن اپل، پرفروش ترین برند گوشی در چین شد

فروش گوشی های آیفون در کشور چین رو به کاهش بوده ، توجه اهالی کوپرتینو به بازار تلفن همراه کشور هند جلب شده و مدیران تلاش دارند تا شرایط را برای فروش محصولات خود در دومین بازار گوشی های موبایل جهان فراهم کنند. ...

اوپو با پشت سر گذاشتن اپل، پرفروش ترین برند گوشی در چین شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    فروش گوشی های آیفون در کشور چین رو به کاهش بوده ، توجه اهالی کوپرتینو به بازار تلفن همراه کشور هند جلب شده و مدیران تلاش دارند تا شرایط را برای فروش محصولات خود در دومین بازار گوشی های موبایل جهان فراهم کنند. به‌گفته مرکز “Counterpoint Research”، اپل در پنج سال گذشته برای اولین بار، نتوانست در سال 2016 پرفروش ترین برند گوشی را در چین كسب كند. و حالا اوپو با فروش 17 میلیون دستگاه از گوشی آر 9 (Oppo R9) این عنوان را کسب کرده است. بنابر آمار، امسال تنها 12 میلیون دستگاه از آیفون 6 اس به فروش رسیده است.


    اوپو


    در سال گذشته، عرضه گوشی ‌های موبایل در کشور چین 6 درصد افزایش داشت و به 465 میلیون دستگاه رسید. شرکت اوپو عرضه محصولات خود را 109 درصد بیشتر از سال قبل کرده بود و شرکت‌ های ویوو با افزایش 71 درصدی و هواوی با افزایش 21 درصدی را پشت سر گذاشت. اما عرضه محصولات اپل نسبت به سال قبل تا 21 درصد کاهش پیدا کرد و به سختی شرکت شیائومی که روزی با نام “اپل چین” شناخته می‌شد را با کاهش 22 درصدی عرضه، مغلوب خود کرد. در واقع با توجه به افزایش تقاضای کاربران و افزایش فروش گوشی‌ های هوشمند و در مقابل کاهش عرضه محصولات اپل در بازار، سبب پایین آمدن رتبه اپل شده است.

    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر