اپراتور کانادایی آپدیت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9 را منتشر کرد

عرضه ی آپدیت جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های مختلف از سازندگان مختلف هر سال با روند نامشخص و ناهماهنگی روبرو بوده است و امکان دارد که هنوز پرچمداران یک برند هنوز از آپدیت برخوردار نشده باشند که کاربران گوشی های میان رده برند دیگر آن نسخه جدید اندروید را دریافت کنند. 

اپراتور کانادایی آپدیت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9  را منتشر کرد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    عرضه ی آپدیت جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های مختلف از سازندگان مختلف هر سال با روند نامشخص و ناهماهنگی روبرو بوده است و امکان دارد که هنوز پرچمداران یک برند هنوز از آپدیت برخوردار نشده باشند که کاربران گوشی های میان رده برند دیگر آن نسخه جدید اندروید را دریافت کنند. در حال حاضر آپدیت اندروید نوقا برای دو مدل گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی و اچ تی سی وان ام 9 اغاز خواهد شد. بعد از انتشار آپدیت نوقا برای این دو گوشی از ساعاتی پیش اپراتور Rogers شروع شده است که توانسته است نسخه سیستم عامل اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9 را به اندروید 7 ارتقا خواهد داد. در حال حاضر برای اسمارت فون سونی قابلیت پشتیبانی از تماس صوتی ایترنتی به صورت Volte نیز فراهم می شود.


    گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس


    انتشار از چه زمانی در کشورهای دیگر آغاز خواهد شد:

    با توجه به تاریخی در در یک جدول اعلام شده است وضعیت عرضه ی اندروید نوقا برای گوشی های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس7 و اس 7 اج تعیین نشده است و زمانی که برای آن اعلام شده است با عبارت به زودی اعلام شده است. این قضیه برای گوشی موتو زد پلی کمپانی موتورولا هم صدق خواهد کرد. در ضمن لازم است این نکته را بدانید که عرضه ی یک آپدیت نرم افزاری از سیستم عامل اندروید برای مدل های خاص از گوشی های هوشمند در کشورهای دیگر می تواند نشانه ای از انتشار زودهنگام آن در سرتاسر جهان داشته باشد.


    جدول اعلام زمانبندی تاریخ آپدیت


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر