اینتل با مودم موبایلی جدید خود وعده سرعت گیگابیتی را می‌دهد

سلاطین فناوری همیشه به دنبال راه ‌هایی به جهت افزایش سرعت اینترنت هستند، اینتل نیز با مودم موبایلی جدید خود وعده سرعت گیگابیتی را می‌دهد.

اینتل با مودم موبایلی جدید خود وعده سرعت گیگابیتی را می‌دهد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    سلاطین فناوری همیشه به دنبال راه ‌هایی به جهت افزایش سرعت اینترنت هستند، اینتل نیز با مودم موبایلی جدید خود وعده سرعت گیگابیتی را می‌دهد.

    اگر از گشت و گذار های با سرعت‌ های پایین در اینترنت خسته شده اید و دنبال فناوری‌های جدید هستید به احتمال زیاد Gigabit LTE به گوش شما خورده است. این فناوری سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و از قرار معلوم، اینتل برای معرفی مودم جدیدی که از این فناوری پیشرفته استفاده می‌کند دست به کار شده است.


    مودم سرعت بالا اینتل


    مودم موبایلی جدیدی که اینتل معرفی کرده است را با نام XMM 7560 خواهیم شناخت. اینتل مدعی است این چیپست مودم از سرعت دانلود یک گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند. در خصوص آپلود اطلاعات نیز اینتل میزان سرعت ۲۲۵ مگابیت در ثانیه را برای این محصول جدید خود تعبیه کرده است.

    این مودم جدید از گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و سایر تجهیزات هوشمند همراه پشتیبانی می‌کند. همان‌‌گونه که اشاره شد این مودم جدید از شبکه مخابراتی LTE که در حال حاضر رواج دارد بسیار سریع‌ تر است، اما تنها به ادعای اینتل نمی ‌توان بسنده کرد و باید مودم XMM 7560 را در عمل نیز آزمایش کرد.

    یکی از مدیران ارشد به نام آشا کِدی در واحد موبایل و ارتباطات اینتل در خصوص مودم XMM 7560 مدعی شده است که این مودم سرعت گیگابیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که حتی اگر این مودم واقعا قادر به انتقال اطلاعات در بستر اینترنت با سرعت یک گیگابیت نیز باشد، باز هم بعید به نظر می‌رسد بستر مخابراتی لازم را برای استفاده از حداکثر توان این مودم حتی در کشورهای پیشرفته شاهد باشیم.

    کوالکام نیز ادعا کرده است که اولین چیپست مودم این شرکت که از gigabit LTE بهره می‌گیرد قادر است اطلاعات را با سرعت ۱۱۲ تا نهایتا ۳۰۷ مگابیت در ثانیه انتقال دهد، بنابراین می‌توان گفت مودم اینتل انصافا سرعت بسیار بالایی را در اختیار کابران قهار اینترنت قرار می‌دهد.

    در آخر اینکه چیپست‌های مودم اینتل را در کمتر گوشی همراه هوشمندی شاهد هستیم و همان‌گونه که حتما می‌‌دانید بازار چیپست‌های مودم موبایل را کوالکام قبضه کرده است، اما در مجموع باید گفت از آنجایی که gigabit LTE  در راه است، باید انتظار سرعت‌ اینترنت بیشتری را در گوشی ‌های هوشمند آینده شاهد باشیم.

    امیدواریم بستر مخابراتی مناسبی نیز برای دسترسی کاربران به بیشترین سرعت توسط اپراتورهای مخابراتی مختلف ایجاد شود.

    منبع : فارنت
    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر