باتری‌های لیتیومی معیوب و زباله‌های باعث آتش گرفتن کارخانه سامسونگ شدند

به‌علاوه مدیران گفته اند که آتش‌سوزی در چنین کارخانه‌هایی بسیار شایع است. به همین علت، نیازی به نگرانی در مورد گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و تاخیر در عرضه آن به بازار نخواهد بود

باتری‌های لیتیومی معیوب و زباله‌های باعث آتش گرفتن کارخانه سامسونگ شدند
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    اگرچه، با توجه به گزارش‌های اخیر منتشر شده، آتش‌سوزی در کارخانه “Samsung SDI” در شهر تیانجین (Tianjin) (یکی از قسمت‌های این شرکت که مسئول تولید باتری‌هاست) به صورت جزئی بوده و هیچ گونه آسیبی به افرادی که در محل حاضر بودند نرسیده است. به‌علاوه مدیران گفته اند که آتش‌سوزی در چنین کارخانه‌هایی بسیار شایع است. به همین علت، نیازی به نگرانی در مورد گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و تاخیر در عرضه آن به بازار نخواهد بود.




    بنابراین انتشار خبر آتش سوزی کارخانه سامسونگ در اثر باتری‌های معیوب برای مدیران اصلا خوشایند نیست چون قبل از این و طی ماه‌های گذشته شاهد پاسخ‌گویی آنها به مشکلات مربوط به گلکسی نوت (Samsung Galaxy Note 7) بوده‌ایم. منتشر کردن چنین خبری تنها باعث یادآوری مشکلات و مسائل قبلی خواهد شد. اضافه بر این موارد، درگذشته نیز بسیاری از افراد از شرکت وابسته “SDI” به علت مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 انتقاد کرده بودند.
    به هر حال، سامسونگ به زمان بیشتری برای عبور از خاطرات گذشته نیاز دارد و انتشار اخباری از این دست، تنها باعث به خطر افتادن موقعیت آنها نیز می‌شود.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر