بازگشت سازنده فلپی برد با بازی جدیدی به نام Ninja Spinki Challenges



این بازی جدید و جذاب که Ninja Spinki Challenges نام دارد و تازه وارد بازار شده است از همان گرافیک ۸ بیتی استفاده می‌کند که در فلپی برد شاهد کاربرد آن بودیم،

بازگشت سازنده فلپی برد با بازی جدیدی به نام Ninja Spinki Challenges
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    این بازی جدید و جذاب که Ninja Spinki Challenges نام دارد و تازه وارد بازار شده است از همان گرافیک ۸ بیتی استفاده می‌کند که در فلپی برد شاهد کاربرد آن بودیم، جالب اینجاست که مکانیزم بازی Ninja Spinki Challenges مانند فلپی‌ برد است و بسیار سخت و مشکل طراحی شده است.
    این بازی جدید که توسط سازنده فلپی برد و یک استودیوی ژاپنی بسیار توسعه داده شده است و همان‌گونه که به آن اشاره شد از لحاظ گیم‌پلی، بسیار سخت و مشکل طراحی شده و بازیکن می تواند بازی Ninja Spinki Challenges را به اتمام برساند. لازم به ذکر است که فلپی برد پایانی نداشته است و فقط امتیازها بودند که برتری گیمرها را به همدیگر نشان می‌دهند.
    در حال حاضر در بازی Ninja Spinki Challenges شاهد ۶ عنوان بازی کوچک در آن هستیم که در ابتدای آن گیم‌پلی بسیار ساده ای دارند و بعد از اینکه گیمر به انجام بازی عادت کرد، گیم‌پلی مراحل آن را دشوار می کند تا جایی که صبر و استقامت گیمر به محک آزمایش واقعی قرار داده شود.



    در هر یک از این بازی‌های کوچک در بازی Ninja Spinki Challenges دو حالت وجود دارد، حالت چالش آن که گیمر تنها زمان مشخصی را برای برنده شدن در اختیار می گذارد و حالت بی‌پایان که گیمر باید تا جایی که قادر است در بازی Ninja Spinki Challenges زنده بماند.
    تعامل با Ninja Spinki Challenges نیز همراه با حرکات انگشت با صفحه‌لمسی گوشی انجام می‌شود. مدیر استودیوی ژاپنی Obokaidem که به سازنده این بازی فلپی‌ برد در توسعه Ninja Spinki Challenges همکاری کرده، بر این ادعاست به طراح بازی آزادی کامل باید داده شود تا تمام ایده‌ها و نظرهای خود را به راحتی در بازی پیاده کند. بازی Ninja Spinki Challenges به طور رایگان برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است.

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر