بروز مشکل کرش کردن در اینستاگرام باعث کلافه شدن کاربران شده است

طی روزهای گذشته کاربران اینستاگرام به دلیل بروز چنین خطایی اعلام نارضایتی خود را در شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی توییتر اعلام نمودند

بروز مشکل کرش کردن در اینستاگرام باعث کلافه شدن کاربران شده است
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    طی روزهای گذشته کاربران اینستاگرام به دلیل بروز چنین خطایی اعلام نارضایتی خود را در شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی توییتر اعلام نمودند. مشکل کرش کردن در اینستاگرام بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس رخ داد.

    اشکالی که کاربران با آن مواجه بودند بع این صورت بود که زمانی که قصد ارسال تصویر را در حالت عادی و یا در بخش داستانی اینستاگرام داشتند انجام این کار به راحتی انجام نشده و با بروز خطا مواجه می شدند. این مشکل قبلا در اینستاگرام وجود نداشت و در ورژن جدید آن این اشکال رخ می دهد یعنی زمانی که کاربران آپدیت می کنند با این مشکل هم مواجه می شوند. کرش کردن اینستاگرام روی هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس رخ می دهد.

    هر دو نسخه اینستاگرام برای اندروید و آی او اس تست شد که نسخه های به روز شده ی اینستاگرام می باشد که اندروید با نسخه 10.4.0 و آی او اس با نسخه 10.4.1 هر دو نسخه قبل از ارائه شدن کاملا تست شده اند و مشکلی نداشتند اما زمانی که در دسترس کاربران قرار گرفت ، کاربران با مشکل کرش کردن مواجه شدند. و تعداد گزارش هایی که توسط کاربران ارائه شد خیلی زیاد می باشد. یآآ

     



    مشکل از این قرار می باشد که زمانی که کاربران دکمه + را لمس می کنند تا محتوای موردنظرشان در اینستاگرام آپلود شود اینستاگرام کرش کرده و صفحه این اپلیکیشن سیاه رنگ شده و کاربران از صفحه به بیرون پرتاب می شوند و در نهایت این که کاربران موفق نمی شوند محتوای خود را در اینستاگرام انتشار بدهند.

    برای این که مشکل کرش کردن در نسخه جدید اینستاگرام را از بین ببرید باید به صفحه راهنمایی شبکه اجتماعی موردنظر رجوع کنید تا شما را مرحله به مرحله راهنمایی کند و خطای موردنظر از بین برود.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر