به دلیل اشکال در تحریم های بانکی ، کمپانی اپل اپلیکیشن های ایرانی را از اپ استور حذف کرد

با توجه به آخرین اخبار اعلامی کمپانی اپل با رفتاری ناشایست برنامه های ایرانی را از اپ استور حذف نموده است که تمام آن ها مبنی بر استارتاپ ها در داخل کشور خواهد بود. 

به دلیل اشکال در تحریم های بانکی ، کمپانی اپل اپلیکیشن های ایرانی را از اپ استور حذف کرد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:
    با توجه به آخرین اخبار اعلامی کمپانی اپل با رفتاری ناشایست برنامه های ایرانی را از اپ استور حذف نموده است که تمام آن ها مبنی بر استارتاپ ها در داخل کشور خواهد بود. اما تاکنون نظر رسمی در مورد این خبر توسط کمپانی اپل منتشر نشده است و آن را تایید یا تکذیب ننموده است. البته ذکر این مطلب نیز شنیدنی خواهد بود که کمپانی اپل بعد از گذشت ماه ها که کاربران ایرانی در تحریم بودند دقیقا در سپتامبر گذشته فروشگاه اپلیکیشن های اپ استور خود را به صورت محدود برای کاربران ایرانی بازگشایی کرده بود. 


    حذف برنامه های ایرانی از اپ استور اپل



    حذف برنامه های ایرانی از اپ استور مرتبط با تحریم‌های بانکی ایران


    این گزارش از آنجا ناشی خواهد شد که اپلیکیشن دیجی کالا از اپ استور اپل حدودا چند روز قبل حذف شد. اپلیکیشن دیجی کالا یکی از مطرح ترین برنامه های ایرانی در پلتفرم آی او اس بوده که کاربران زیادی این برنامه را دانلود کرده بودند. ولی کمپانی اپل باید دلیل قانع کننده ای برای انجام چنین کاری داشته باشد زیرا کمپانی اپل پس از مدت ها تحریم و اعمال محدودیت بلند مدت برای ایرانیان فقط چند ماه قبل بود که بار دیگر فروشگاه اپلیکیشن خود را به روی کاربران ایرانی گشوده بود. البته اپ استور در ایران نسخه اختصاصی ندارد با این وجود تعداد زیادی از شرکت های ایرانی به ناچار از طریق خارج از کشور تصمیم به ثبت برنامه های خود  با انواع محدودیت ها می کردند. 
    کمپانی اپل بیانیه ای را به استارتاپ های ایرانی ارسال کرده است این استارتاپ های قصد آپلود برنامه های خود در فروشگاه اپلیکیشن اپل را داشتند.

    متن بدین صورت می باشد:
    متاسفانه اپ استور برای محدوده کشور ایران قابل دسترس نخواهد بود هم چنین برنامه هایی که برای جا به جایی پول برای تجارت ها و یا اشخاص مبتنی بر ایران وجود ندارد زیرا خلاف مقررات تحریم های ایران خواهد بود. با توجه به همین دلیل که در بالا ذکر گردید کمپانی اپل از پذیرفتن برنامه های ایرانی در اپ استور خود معذور خواهد بود.
    حالا پس از گذشت چند روز از اعلام ممنوعیت ورود مهاجران ایرانی به خاک آمریکا ، هم اکنون نوبت به تحریم توسعه دهندگان و حذف برنامه های ایرانی از اپ استور اپل رسیده است.


    منبع:گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر