تاریخ عرضه و قیمت هواوی واچ 2 مشخص شد

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 امروز در نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی شد. شرکت هواوی می خواهد با نسل دوم ساعت هوشمند خود ، قابلیت های بالا رده و ترکیب شگفت انگیزی از یک ساعت اسپورت و هم چنین ساعت های کلاسیک را به نمایش بگذارد.

تاریخ عرضه و قیمت هواوی واچ 2 مشخص شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    ساعت هوشمند هواوی واچ 2 امروز در نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی شد. شرکت هواوی می خواهد با نسل دوم ساعت هوشمند خود ، قابلیت های بالا رده و ترکیب شگفت انگیزی از یک ساعت اسپورت و هم چنین ساعت های کلاسیک را به نمایش بگذارد. در نمایشگاه مورد نظر تاریخ عرضه و قیمت هواوی واچ 2 رونمایی شد که حالا در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. ساعت هوشمند که محصول جدید هواوی می باشد به همراه اندروید ویر 2.0 عرضه شد که اجازه خواهد داد تا ساعت مورد نظر از قابلیت هایی در حد و اندازه یک گوشی هوشمند برخوردار شود. هواوی واچ 2 در دو مدل عرضه شد که یکی از این مدل ها دارای قابلیت 4 G می باشد اما مدل دیگر از ویژگی مورد نظر پشتیبانی نخواهد کرد. علاوه برا این ها امکان سفارشی سازی ظاهری هم برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. برای ساعت مورد نظر بندهای متفاوتی ارائه گردیده است که باعث شده است تا ظاهری متفاوت اسپورت یا کلاسیک را به ساعت بدهد. کمپانی هواوی قول داده است تا ساعت هوشمند مورد نظر را در بیشتر از 20 کشور در کل جهان عرضه کند. عرضه این ساعت هوشمند برای اولین بار در ماه مارس در کشورهای اسپانیا ، فرانسه ، پرتغال ، ایتالیا ، آلمان و چین صورت خواهد گرفت. و بعد از عرضه این محصول در کشورهای بالا قصد دارد تا عرضه این محصول را در کشورهای دیگری مانند بریتانیا ، آمریکا ، هلند ، بلژیک ، سوئیس، ایرلند، کشورهای نوردیک، تایلند، استرالیا، نیوزلند، روسیه، هند، آفریقای جنوبی، لهستان، اتریش، عربستان سعودی، ژاپن و امارات هم انجام بدهد. و در نهایت فروش این ساعت هوشمند از ماه می در کشور مالزی انجام خواهد شد.


    ساعت هواوی واچ 2

     

    منتشر شدن اطلاعاتی در مورد قیمت هواوی واچ 2

    تا به امروز جزئیات مشخص و کاملی در مورد قیمت نسخه های مختلف ساعت هوشمند منتشر نشده است. ولی با تمامی این اوصاف قیمت هواوی واچ 2 از 347 دلار معادل 329 یورو شورع شد که متاسفانه قیمت زیادی برای یک ساعت هوشمند اعلام نشده است. قیمت بالا با طیف وسیعی از امکانات که توسط هواوی ارائه گردید قابل توجیه شدن می باشد. هواوی واچ 2 از همه قابلیت هایی که یک کاربر به آن ها احتیاج دارد از جمله جی پی اس ، NFC و سنوسر ضربان قلب بهره برده است.  


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر