تست سرعت شارژ وان پلاس T3 در برابر گوگل پیکسل ایکس ال

کمپانی وان پلاس ویدیوی جدیدی را منتاشر نموده است که در این ویدیو گوشی وان پلاس T3 از قابلیت شارژ سریع Dash Charge برخوردار می باشد

تست سرعت شارژ وان پلاس T3 در برابر گوگل پیکسل ایکس ال
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    کمپانی وان پلاس ویدیوی جدیدی را منتاشر نموده است که در این ویدیو گوشی وان پلاس T3 از قابلیت شارژ سریع Dash Charge برخوردار می باشد. به دلیل داشتن این قابلیت در برابر گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) قرار داده می شود. در صورتی که سرعت شارژ شدن یک اسمارت فون و استفاده از آن در هنگام زانندگی برای یافتن مسیر برایتان مهم باشد در ادامه مقایسه ای را انجام خواهیم داد.

    هر دو مورد یعنی وان پلاس T3 و گوگل پیکسل ایکس ال را در یم خودرو قرار داده ایم و به شارژ متصل کرده ایم. نرم افزار مسیریابی گوگل مپس بر روی هر دو اسمارت فون در حال اجرا می باشد و برای رسیدن به یک مقصد مشترک هر دو را تنظیم نموده ایم. گوشی هوشمند محصول وان پلاس در این تست به شارژ  Dash car Charger که در خود خودرو طراحی شده است و قرار دارد متصل گردیده است. گوگل پیکسل ایکس تال از یک شارژ ماشینی Belkin با توان 27 وات و توسط پورت یو اس بی از نوع سی تغذیه می شود.




    دمای شارژ شدن هر دو گوشی با هم تفاوت دارد. اسمارت فون گوگل در زمان شارژ شدن و استفاده ی همزمان دمای بالاتری پیدا کرده است. در صورتی که بدنه ی وان پلاس T3 تا حدودی خنک مانده است. باتری وان پلاس T3 در زمان استفاده نیز سریع تر شارژ خواهد شد. در اسمارت فون گوگل دمای بدنه در زمانی که هم در حال شارژ می باشد و هم در حال استفاده افزایش می یابد در صورتی که در گوشی وان پلاس T3 به دلیل این که از فناوری شارژ dash charge برخوردار می باشد باعث شده است تا عملیات تغییر ولتاژ در آداپتور را انجام بدهد و بدنه دیوایس در برابر بالا رفتن دما حفظ شود. این موضوع در گوگل پیکسل ایکس ال اتفاق نمی‌افتد و در واقع سرعت شارژ باتری، قربانی تلاش برای حفظ و تعادل دما می‌شود.

    گفتنی است که شارژر Dash Charge Car Charger وان پلاس که مخصوص استفاده در خودرو طراحی شده است، با قیمت ۳۰ دلار و به طور جداگانه از فروشگاه‌های رسمی و آنلاین این برند چینی را می توان خریداری نمود. البته این شارژر که دارای یک مبدل مخصوص تبدیل پورت USB-A به USB-C برای شارژ وان پلاس 3T نیز خواهد بود، به وسیله‌ی محبوبی در بین خریداران تبدیل شده است و ظرفیت فروش آن حتی در برخی از کشورها نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا به پایان رسیده است.

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر