تست کابلهای یو اس بی سی با اندازه گیر Satechi USB-C Power Meter

USB  نوع C احتمالا درگاه جدید جهانی است، اما هنوز هم بسیاری از کاربران از آن بهره‌ مند نیستند

تست کابلهای یو اس بی سی با اندازه گیر Satechi USB-C Power Meter
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    USB  نوع C احتمالا درگاه جدید جهانی است، اما هنوز هم بسیاری از کاربران از آن بهره‌ مند نیستند. در حال حاضر فقط نوت بوک ها و گوشی های هوشمند جدید از این پورت استفاده می کنند ، بنابراین کمی زمانبر خواهد بود تا یو اس بی نوع سی بتواند جایگزین آخرین نسل از پورت های یو اس بی شود. با تمام این تفاسیر، مشکل بزرگ این درگاه ها زمانی خطرساز می‌شود که شما از کابل غیراستانداردی استفاده کنید. این قضیه می‌تواند با انتقال قدرت بیش از حد و یا عدم سیم کشی درست، اتفاقات ناگواری را نظیر آتش سوزی برای شما به ارمغان بیاورد. حال شرکت ساتچی (Satechi)  یک محصول جدید که به کاربران در این امر کمک خواهد کرد رونمایی کرده. اندازه گیر Satechi USB-C Power Meter نام این محصول نوظهور است که می‌تواند محافظی برای محصولات الکترونیکی شما برای استفاده از کابل های مدرن نوع C باشد.


    اندازه گیر Satechi USB-C Power Meter


    که چندین شرکت تولیدی اقدام به فروش کابل های USB نوع C به صورت آنلاین و آفلاین می‌کنند، اما فعلا نمی‌ توانید از عملکردی که قرار است آن‌ ها ارائه کنند مطلع شوید. تنها منبع شما برای پیدا کردن این عملکرد، بنسون لئونگ (Benson Leung)، مهندس شرکت گوگل است که وظیفه تست کابل های یو اس بی نوع C و همچنین ارسال نتایج آن به صورت آنلاین است.

    از این رو کمپانی ساتچی همراه با گجت اندازه گیر Satechi USB-C Power Meter وارد عرصه رقابت شده است. این کمپانی می‌گوید که محصول جدیدش می‌تواند ولتاژ فعلی و طول زمانی که یک کابل USB نوع C به دستگاه های سازگار ارسال می‌کند را اندازه گیری کند. اگر ادعای این شرکت درست باشد، گجت اندازه گیر Satechi USB-C Power Meter می‌تواند به کاربران اطلاعات ارزشمندی را در مورد کابل مربوطه ارائه کند تا خیال آن‌ها بابت استاندارد بودن کابل و همچنین امنیت دستگاه متصل به آن راحت سازد. البته مهندسان و متخصصان این حوزه باید تست های بیشتری را بر روی دستگاه اندازه گیر شرکت ساتچی انجام دهند تا از عملکرد آن همانند تبلیغاتی که از آن می‌بینیم، مطمئن شویم. 

    منبع : گجت نیوز


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر