تصاویر جدیدی از ال‌ جی جی 6 منتشر شد

یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده، ۲۶ فوریه، ال‌جی از گوشی های پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود یعنی جی 6، رونمایی می‌کند

تصاویر جدیدی از ال‌ جی جی 6 منتشر شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده، ۲۶ فوریه، ال‌جی از گوشی های پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود یعنی جی 6، رونمایی می‌کند. این گوشی جدید، جایگزین گوشی ماژولار LG G5 در رده‌ی گوشی های  پرچم‌داران خواهد بود. در روزهای گذشته دو تصویر جدید از پنل جلویی و عقبی این محصول ال‌جی منتشر شده‌ است که طراحی آن را خیلی خوب نشان می‌دهد.

    آنطور که مشخص است، این تصاویر مربوط به نسخه‌ی نقره‌ای‌رنگ این گوشی می باشد. تصاویر منتشرشده، هیچ تناقضی با عکس‌های قبلی ندارند و با خبرهای منتشرشده توسط خود شرکت ال‌جی نیز همخوانی دارند. بر همین اساس می‌توان این تصاویر را نشان‌دهنده‌ی طراحی نهایی LG G6 در نظر گرفت.

    جی ۶ با مجهز شدن به یک صفحه‌نمایش بزرگ ۵.۷ اینچی که بخش زیادی از پنل جلویی را در بر می گیرد، فرق زیادی با نسل قبلی دارد؛ البته در پشت گوشی تغییرات زیادی دیده نمی شود. دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت، همانند آنچه در جی ۵ دیده بودیم، در این گوشی نیز به چشم می‌خورند. خوشبختانه خبری از برآمدگی در طراحی پنل پشتی نیست.

     



    ال‌جی جی ۶ با اندروید ۷ نوقا ارائه خواهد شد و رابط کاربری جدیدی با نام LG UX 6.0 برای آن در نظر گرفته شده است. آن‌طور که در تصویر به چشم می خورد،  این رابط کاربری با قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن ارائه خواهد شد.

    پرچم‌دار گوشی ال‌جی به آخرین محصول کمپانی کوالکام مجهز نخواهد بود و با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ ارائه خواهد شد. از دیگر توانایی های ویژه‌ای که این گوشی به آن‌ها مجهز خواهد بود، می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب، پورت یو‌اس‌بی نوع C، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. زمان ارائه ی این گوشی در ایالات متحده‌ی آمریکا اوایل ماه آوریل خواهد بود.

    منبع: زومیت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر