تصاویر رندری از ال‌ جی جی 6 با بدنه فلزی فاش شد

جدیدا تصاویر رندری از ال‌ جی جی 6 با طراحی بدنه‌ی فلزی که تصاویر به خوبی نشان می‌دهند، فاش شده است.

تصاویر رندری از ال‌ جی جی 6 با بدنه فلزی فاش شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

     

    تصاویر رندری از ال‌ جی جی 6 با بدنه فلزی فاش شد

    جدیدا تصاویر رندری از ال‌ جی جی 6 با طراحی بدنه‌ی فلزی که تصاویر به خوبی نشان می‌دهند، فاش شده است. هفته‌ی پیش، در خبرهای زیادی تصاویری از پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ ال‌جی یعنی G6 منتشر شد. بکه برخی از تصویرها، گوشی را با قاب پشتی شیشه‌ای نشان می‌دادند و برخی دیگر، طراحی فلزی را برای بدنه و قاب پشتی آن نمایان کردند.

    ال‌جی نمی‌تواند در پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود از بروزترین پردازنده‌ی جهان یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کند. دلیل این امر قراردادی است که سامسونگ با کوالکام امضا کرده و حق اولین استفاده از این پردازنده را به گوشی گلکسی اس ۸ خود اختصاص داده است. البته پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ که در جی ۶ استفاده خواهد شد نیز یک پردازنده‌ی قوی است؛ هرچند همه‌ی طرفداران ال جی دوست دارند پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ شرکت محبوب خود را با بهترین پردازنده‌ی موجود امتحان کنند.


    ال‌ جی جی 6


    تصاویر رندر منتشرشده‌ از  LG G6 ، این گوشی را درون قاب محافظ شرکت Ringke نشان می‌دهند. از آنجایی که این قاب محافظ یک بامپر است، تصاویر منتشرشده جزئیات دقیقی از این گوشی نشان می‌دهند. اگر این تصاویر حقیقت داشته باشند، می‌توان نتیجه گرفت که بدنه و قاب پشتی جی 6 قطعا از جنس فلز خواهد بود. هیچ دکمه‌ی فیزیکی در جلوی این گوشی به چشم نمی‌خورد و دوبین دوگانه‌ی آن نیز در دو طرف فلش قرار گرفته است.

    دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت چپ و اسلات سیم‌کارت در سمت راست این گوشی جاسازی شده‌اند. خطوط آنتن و درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در بالای گوشی به چشم می‌خورند. در پایین دستگاه، پورت یو‌اس‌بی نوع C به همراه درپوشی برای محافظت از آن مشاهده می‌شود. ال‌جی جی ۶ با گواهینامه‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار IP67 یا IP68 عرضه خواهد شد. با توجه به تصاویر می‌توان پیش‌بینی کرد که این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.


    LG G6

     

    منبع : زومیت
    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر