تصاویر پنل جلویی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس لو رفت

حدودا دو ماهي تا رونمایی رسمی از پرچم‌داران جدید سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس باقی مانده اما موج شایعات و تصاویر این دو گوشی پایانی ندارد. این‌ بار نوبت به تصاویر درز کرده از پنل شیشه‌ای صفحه ‌نمایش این دو گوشی رسیده است

تصاویر پنل جلویی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس لو رفت
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    حدودا دو ماهي تا رونمایی رسمی از پرچم‌داران جدید سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس باقی مانده اما موج شایعات و تصاویر این دو گوشی پایانی ندارد. این‌ بار نوبت به تصاویر درز کرده از پنل شیشه‌ای صفحه ‌نمایش این دو گوشی رسیده است.

    با توجه به شایعات منتشر شده ابعاد دقیق درز شده داشتیم سامسونگ در پرچم ‌داران جدید خود سعی کرده تا حد امکان حاشیه ‌های صفحه ‌نمایش را باریک و باریک ‌تر کند تا بتواند در همان اندازه قبلی صفحه ‌نمایش بزرگ‌ تری را جای دهد. 




    حالا و با درز تصاویر پنل ‌های جلویی مشخص می ‌شود این دو گوشی شاید حاشیه‌ ها را به اندازه می میکس شیائومی حذف نکرده باشند اما در عوض دوربین سلفی و بلندگوی مکالمات به همراه سنسورهای تشخیص عنبیه چشم و نورسنجی در جای اصلی خود قرار گرفته و دکمه Home نیز حذف شده است.

    گلکسی اس 8 صفحه‌ نمایشی 5.7 اینچی و گلکسی اس 7 پلاس هم صفحه‌ نمایشی 6.2 اینچی توليد خواهد داشت در حالی‌که ابعاد آن‌ ها نسبت به گلکسی اس 7 و اس 7 اج تغییر زیادی نخواهد کرد. با اين اوصاف به نظر می‌رسد سامسونگ موفق شده صفحه ‌نمایشی بزرگ ‌تر از آیفون 7 پلاس را در بدنه ‌ای کوچک‌ تر از رقیب در گوشی جای دهد. همچنین لوگوی سامسونگ نیز احتمالاً به پایین صفحه ‌نمایش منتقل شده و حسگر اثر انگشت نیز زیر آن قرار خواهد داشت.

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر