تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی Halfbeak منتشر شد

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند كه در اکتبر سال ۲۰۱۶ به اتمام رسید، در دست ساخت اچ ‌تی سی می باشد. طراحی این دستگاه که Halfbeak نام دارد، برای اولین بار تصاویری از آن منتشر شد.

تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی Halfbeak منتشر شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند كه در اکتبر سال ۲۰۱۶ به اتمام رسید، در دست ساخت اچ ‌تی سی می باشد. طراحی این دستگاه که Halfbeak نام دارد، برای اولین بار تصاویری از آن منتشر شد.

    حال تصاویر جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو حاكی از این می باشد كه ساخت این ساعت هوشمند متوقف نشده است و مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. بر اساس این تصاویر به نظر می‌رسد که طراحی ساعت هوشمند جدید اچ ‌تی ‌سی دستخوش تغییر نشده است.




    در سمت راست ساعت هوشمند Halfbeak، دو دکمه وجود دارد و نمایشگر آن گرد است. در تصویر می‌توان بند پلاستیکی را مشاهده کرد که البته امیدواریم در زمان عرضه شاهد بندهایی از جنس‌های مختلف باشیم. در پشت این ساعت، لوگوی اچ ‌تی‌ سی و حسگر نبض سنج وجود دارد. مانند تصاویر قبلی می‌توان مشاهده کرد که ساعت هوشمند جدید اچ ‌تی ‌سی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور است.

    از تصاویر منتشرشده، انتظار می‌رود اچ ‌تی‌ سی در نمایشگاه MWC 2017 از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کند. باید در نظر گرفت که سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 هنوز معرفی نشده و قرار است چند هفته بعد از نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود؛ بنابراین مجهز نبودن ساعت هوشمند جدید اچ ‌تی ‌سی به این سیستم‌عامل چندان غیر منطقی به نظر نمی‌ رسد. 

    منبع: زومیت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر