تصویر احتمالی هواوی پی 10 در دو رنگ شاد منتشر شد

محصول جدید شرکت هواوی یعنی هواوی پی 10 برخلاف همیشه که از رنگ های مشکی ، سفید و طلایی استفاده می شد از رنگ های سبز و صورتی در این گوشی ها استفاده شده است.

تصویر احتمالی هواوی پی 10 در دو رنگ شاد منتشر شد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    هواوی مدت های زیادی است که مانند خیلی از موبایل سازان معروف دنیا ، برترین محصولات خود را در دو مدل متفاوت ارائه می کند البته اگر از برند آنر صرف نظر کنیم. برترین محصول شرکت هواوی به نام هواوی میت 9 مدتی است که در بازار عرضه شده است و حالا نوبت به محصول جدید از سری P می باشد. گوشی جدید در راه بازار از این سری هواوی پی 10 شناخته شده است و به مرور زمان شایعاتی که پیرامون آن وجود دارد مخصوصا در شبکه اجتماعی چینی ویبو افزایش خواهد یافت. محصول جدید شرکت هواوی یعنی هواوی پی 10 برخلاف همیشه که از رنگ های مشکی ، سفید و طلایی استفاده می شد از رنگ های سبز و صورتی در این گوشی ها استفاده شده است. هواوی پی 10 طرفداران زیادی در زمینه موسیقی نیز پیدا کرده است. هم چنین چیپست های صوتی توسط هارمن کاردن و یاماها ساخته خواهد شد.




    جدیدترین تصویری که از هواوی پی 10 مدتی قبل از کشور چین منتشر گردید ، طراحی پشت دستگاه را به طور کاملا واضح نمایش می دهد. یکی از دلایل منتشر شدن تصویر احتمالی هواوی پی 10 دیده شدن نام لیکا  (Leica) در کنار دوربین دوگانه پشتی گوشی می باشد. به این معنا خواهد بود که در هواوی پی 10 شاهد استفاده از دوربین فوق العاده شگفت انگیز میت 9 خواهیم بود.

     

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر