تعرفه طراحی سایت وردپرس چقدر است؟

تعرفه طراحی سایت وردپرس متناسب با نوع وب سایتی که قصد دارید طراحی آن را دارید و امکانات و آپشن‌هایی که قصد دارید به آن اضافه شود متفاوت است. برای مثال هزینه طراحی سایت شرکتی نسبت به هزینه طراحی سایت فروشگاهی کمتر است چراکه وب سایت‌های شرکتی هیچ‌گونه درگاه پرداختی ندارند

تعرفه طراحی سایت وردپرس چقدر است؟
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    امروزه داشتن وب سایت برخلاف گذشته کار سختی نیست به گونه‌ای که شما می‌توانید پس از مدت زمان کوتاهی وب سایت خود را در دامنه و هاستی که مدنظر دارید، مشاهده کنید. البته این شرایط درصورتی است که از CMS یا قالب آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید چراکه طراحی CMS اختصاصی کمی زمان‌بر است و هزینه بیشتری هم برای شما در بر دارد. منظور از قالب یا CMS آماده، سیستم‌های مدیریت محتوایی هستند که به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. برخی از مهم‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا شامل: وردپرس، جوملا، دروپال و ... هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با CMS وردپرس و تعرفه طراحی سایت وردپرسی آشنا کنیم. پس ادامه این مقاله را از دست ندهید. 

     

    تعرفه طراحی سایت وردپرس

     

    وردپرس چیست؟

    همانطور که اشاره کردیم وردپرس یک CMS یا سیستم مدیریت محتوای رایگان است که می‌توانید با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی با هزینه کمتری برای کسب‌و‌کار خود یک وب سایت طراحی کنید. علاوه‌بر این هیچ محدودیتی در طراحی وب سایت با وردپرس وجود ندارد به گونه‌ای که با استفاده از این CMS رایگان هم می‌توانید یک وبلاگ برای خود طراحی کنید و هم اینکه هر یک از انواع وب سایت‌های فروشگاهی، خبری، شرکتی و ... را طراحی کنید. 
    تمامی مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخشی از مزایا و ویژگی‌های CMS رایگان وردپرس است از این‌رو است که این CMS از محبوبیت زیادی در بین کاربران دنیای وب برخوردار است. چراکه یک چهارم از وب سایت‌های مهم و مطرح دنیا با استفاده از این CMS طراحی شده‌اند. 

     

    نحوه محاسبه تعرفه طراحی سایت وردپرسی به چه شکل است؟

    تعرفه طراحی سایت وردپرس متناسب با نوع وب سایتی که قصد دارید طراحی آن را دارید و امکانات و آپشن‌هایی که قصد دارید به آن اضافه شود متفاوت است. برای مثال هزینه طراحی سایت شرکتی نسبت به هزینه طراحی سایت فروشگاهی کمتر است چراکه وب سایت‌های شرکتی هیچ‌گونه درگاه پرداختی ندارند و قرار نیست که محصولاتی را به کاربران خود بفروشند بلکه تنها به معرفی مجموعه و خدماتی که ارائه می‌دهند، می‌پردازند. درصورتی که وب سایت‌های فروشگاهی در کنار معرفی محصولات مختلف آن‌ها را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند و از چندین درگاه پرداخت برخوردار هستند از این‌رو است که هزینه طراحی سایت شرکتی وردپرس نسبت به هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرس کمتر است. البته بیشتر بودن قیمت طراحی سایت فروشگاهی وردپرس به دلیل بیشتر بودن امکانات آن نسبت به طراحی سایت شرکتی وردپرس نیز است. چراکه یک وب سایت فروشگاهی از امکانات متعددی برای معرفی و فروش محصولات مختلف مانند مقایسه محصول برخوردار است اما وب سایت شرکتی تنها از امکانات محدودی برای معرفی یک برند یا کسب‌و‌کار و خدمات آن برخوردار است. 

     

    طراحی قالب وردپرس به چه شکل است؟

    قالب یک وب سایت وردپرسی می‌تواند به دو حالت مختلف تولید شود که اولین حالت آن به صورت آماده و دومین حالت آن به صورت سفارشی است. هر یک از این حالت‌ها برای طراحی قالب یک وب سایت وردپرسی در قیمت طراحی سایت وردپرس تاثیر بسزایی دارند. در ادامه شما را با قالب‌های آماده وردپرس و طراحی قالب اختصاصی بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

     

    قالب‌های آماده وردپرس

    همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم قالب‌های آماده وردپرس از مزایای زیادی برخوردار هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آماده شدن وب سایت در مدت زمان کوتاه با هزینه کمتر اشاره کرد. قالب‌های آماده زیادی در اینترنت وجود دارند که برخی از آن‌ها رایگان هستند و برخی دیگر با پرداخت مبلغی در اختیار شما قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید قالب آماده‌ای که انتخاب می‌کنید باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد: 
    o انعطاف‌پذیر باشد
    o عملکرد خوبی داشته باشد
    o سرعت وب سایت را کاهش ندهد
    o به راحتی بتوان تغییراتی را بر روی آن اعمال کرد
    o مشکل امنیتی نداشته باشد
    o برای سئو وب سایت مناسب باشد

     

    طراحی قالب اختصاصی

    طراحی قالب اختصاصی برخلاف قالب‌های آماده وردپرس هم زمان بیشتری را از شما می‌گیرد و هم اینکه هزینه بیشتری را به همراه خواهد داشت چراکه برنامه‌نویس پس از تایید طرح گرافیکی وب سایت باید قالب آن را از صفر تا صد کدنویسی کند. درصورتی که ایده خاصی برای طراحی وب سایت خود دارید یا اینکه نمی‌خواهید وب سایت شما مشابه وب سایت‌های دیگر باشد، بهترین راه انتخاب گزینه طراحی قالب اختصاصی است. اما اگر ایده خاصی ندارید و همچنین زمان و هزینه برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است به سراغ قالب‌های آماده وردپرس بروید. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم به تمامی نکاتی که در زمینه انتخاب قالب آماده وردپرس در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به خوبی توجه کنید. 

     

    سایر هزینه‌های طراحی سایت وردپرسی

    از هزینه‌های نوع وب سایت، امکانات و نوع قالب آن که بگذریم به هزینه‌های جانبی شامل: هزینه بهینه‌سازی وب سایت، هزینه هاست، هزینه دامین، هزینه محتواگذاری و هزینه پشتیبانی از وب سایت می‌رسیم که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. 

     

    هزینه بهینه‌سازی وب سایت

    طراحی سایت بدون سئو یا بهینه‌سازی هیچ سود و منفعتی برای شما و کسب‌و‌کارتان ندارد دقیقا مانند یک مغازه پر از محصول که کرکره آن پایین است و مشتریان نمی‌توانند ویترین آن را مشاهده کنند. درواقع سئو موجب دیده شدن وب سایت شما در دنیای وب می‌شود. بنابراین طراحی سایت و سئو مکمل یکدیگرند و دو عنصر مجزا از یکدیگر نیستند. هزینه سئو وب سایت به عوامل متعددی از جمله: تعداد کلمات کلیدی، میزان رقابت بر روی کلمات کلیدی هدف، سابقه فعالیت وب سایت، محدودیت زمانی برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو و ... بستگی دارد. 

     

    هزینه هاست

    هاست مانند زمینی است که بر روی یک آپارتمان ساخته می‌شود. درواقع فضایی در سرور است که تمامی داده‌ها و اطلاعات وب سایت را در خود نگه می‌دارد و آن‌ها را برای دسترسی کاربران بر روی اینترنت به نمایش می‌گذارد. هاست‌ها شامل دو نوع اشتراکی و اختصاصی هستند که مطمعنا هاست‌های اختصاصی گران‌تر هستند. 

     

    هزینه دامین

    گران‌ترین دامین، دامین .com و ارزان‌ترین و بهترین دامین نیز، دامین .ir است که می‌توانید متناسب با نوع وب سایت خود یکی از این دامین‌ها را انتخاب و خریداری کنید.


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر