خدمات طراحی سایت

برخی از مشتریان طراحی سایت تصور اشتباهی در زمینه خدمات طراحی سایت دارند به گونه‌ای که با خود فکر می‌کنند خدمات طراحی سایت تنها به کدنویسی و طراحی ظاهری وب سایت محدود می‌گردد اما در اصل از زمانی که یک شرکت برنامه‌نویسی، روند طراحی سایت را آغاز می‌کند تا زمانی که پروژه را به اتمام می‌رساند و به مشتری تحویل می‌دهد مراحل متعددی را پشت سر می‌گذارد.

خدمات طراحی سایت
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    برخی از مشتریان طراحی سایت تصور اشتباهی در زمینه خدمات طراحی سایت دارند به گونه‌ای که با خود فکر می‌کنند خدمات طراحی سایت تنها به کدنویسی و طراحی ظاهری وب سایت محدود می‌گردد اما در اصل از زمانی که یک شرکت برنامه‌نویسی، روند طراحی سایت را آغاز می‌کند تا زمانی که پروژه را به اتمام می‌رساند و به مشتری تحویل می‌دهد مراحل متعددی را پشت سر می‌گذارد. حتی ارائه خدمات طراحی سایت به اتمام پروژه طراحی وب سایت نیز محدود نمی‌شود و پس از آن شرکت طراحی سایت مدنظر موظف است که خدمات پشتیبانی وب سایت را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهد. اگر تمایل دارید با تمامی خدمات طراحی سایت از ابتدا تا انتهای طراحی سایت توسط شرکت‌های برنامه‌نویسی آشنا شوید، ادامه این مقاله از دست ندهید. 

     

    شناخت هدف از طراحی سایت و تعیین نوع وب سایت

    اولین و مهم‌ترین گام در آغاز پروسه طراحی سایت، تعیین هدف از طراحی وب سایت و شناخت کامل پروژه است. درواقع تیم کارشناسان و برنامه‌نویسان یک شرکت طراحی سایت برای اینکه بتوانند پروسه طراحی وب سایت را برای یک مشتری آغاز کنند ابتدا باید هدف مشتری از داشتن یک وب سایت را به خوبی درک کنند و سپس با نوع وب سایتی که مشتری مدنظر دارد به خوبی آشنا شوند تا دقیقا بدانند که در مراحل بعدی باید از چه متدهایی برای پروژه طراحی سایت مشتری استفاده کنند. برای مثال متدهایی که در پروژه طراحی سایت شرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرد با متدهایی که در پروژه طراحی سایت فروشگاهی استفاده می‌شود کاملا متفاوت است علاوه‌بر این هر وب سایتی متناسب با نوعی که دارد از امکانات و آپشن‌های مختلفی برخوردار است که فرآیند کدنویسی در هر وب سایت را متمایز می‌کند. بنابراین تیم کارشناسان و برنامه‌نویسان شرکت‌های طراحی سایت در ابتدا جلساتی را با مشتریان خود برگذار می‌کنند و از آن‌ها می‌پرسند که هدف شما از طراحی سایت چیست؟ و قصد دارید برای چه کسب‌و‌کاری وب سایت داشته باشید؟ از این‌رو در کنار مشخص کردن هدف از طراحی سایت نوع آن را نیز مشخص می‌کنند. 

     

    خدمات طراحی سایت

     

    طراحی و تکمیل پروپوزال وب سایت

    پس از اینکه تیم‌ کارشناسان و برنامه‌نویسان شرکت طراحی سایت طی جلساتی با کارفرما، هدف از طراحی سایت و نوع آن را تعیین نمودند نوبت به برگذاری جلسات داخلی است. به گونه‌ای که مدیر پروژه با تیم برنامه‌نویسان جلساتی را برگذار می‌کند و پس از شنیدن ایده‌های آن‌ها در زمینه روند طراحی سایت و جمع‌بندی نظرات آن‌ها، پروپوزال پروژه طراحی سایت را براساس تمامی بخش‌های وب سایت، امکانات و ویژگی‌های آن طراحی می‌کند. طراحی پروپوزال طراحی سایت موجب می‌گردد که بازه زمانی و هزینه اجرای آن مشخص شود و سپس به اطلاع کارفرما رسانده می‌شود. 

     

    تعیین هویت بصری و ساختار ارائه محتوا وب سایت 

    پس از اینکه پروپوزال طراحی سایت به همراه تیم برنامه‌نویسان و مدیر پروژه تکمیل شد و مدت زمان تحویل پروژه و هزینه اجرای آن تعیین گردید و به اطلاع کارفرما رسید نوبت به تعیین هویت بصری صفحات وب سایت و تعیین ساختار ارائه محتوا می‌رسد. از این‌رو مجددا شرکت طراحی سایت جلساتی را با کارفرما برگذار می‌کند که در این جلسات تیم کارشناسان به همراه کارفرما هویت بصری و ساختار ارائه محتوا را تعیین می‌کنند. هویت بصری شامل انتخاب رنگ اصلی، رنگ‌های مکمل، نوع و اندازه فونت صفحات وب سایت است. ساختار ارائه محتوا نیز شامل نحوه قرارگیری محتوا در صفحات وب سایت به ویژه صفحه اصلی آن است. 

     

    طراحی گرافیکی صفحات وب سایت

    این مرحله کاملا به مراحل قبلی وابسته است به گونه‌ای که پروپوزال تکمیل شده وب سایت به همراه نوع هویت بصری و نحوه ساختار ارائه محتوا وب سایت در اختیار تیم طراحان گرافیک شرکت مدنظر قرار می‌گیرد تا آن‌ها براساس داده‌های مذکوری که از مدیر پروژه دریافت می‌کنند، پروسه طراحی گرافیکی صفحه اصلی و سایر صفحات اصلی وب سایت را براساس رابط و تجربه کاربری یعنی UI و UX آغاز کنند. پس از اینکه پروسه طراحی گرافیکی صفحات وب سایت به اتمام رسید، خروجی نهایی به صورت یک فایل بر روی یک آدرس مشخص برای کارفرما ارسال می‌شود تا کارفرما طراحی گرافیکی صفحات وب سایت را تایید کند. ممکن است در این مرحله کارفرما درخواست کند که برخی از المان‌های طراحی گرافیکی تغییر پیدا کنند از این‌رو تیم طراحان گرافیک مجددا باید در برخی از صفحات وب سایت متناسب با درخواستی که کارفرما دارد برخی از المان‌ها را ویرایش کنند و مجددا خروجی نهایی را برای کارفرما ارسال نمایند. 

     

    خدمات طراحی سایت

     

    آغاز پروسه کدنویسی وب سایت براساس اصول سئو

    پس از اتمام طراحی گرافیکی صفحات وب سایت و تایید آن توسط کارفرما، نوبت به آغاز پروسه کدنویسی وب سایت براساس اصول سئو است تا پس از گذشت مدت زمانی کوتاه با تولید محتوا براساس اصول سئو وب سایت موردنظر در رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو قرار بگیرد. در این مرحله تیم برنامه‌نویسان شرکت طراحی سایت مدنظر سه گام شامل: استفاده از تگ‌های HTML به صورت صحیح و کاملا استاندارد، طراحی ریسپانسیو و رعایت متدهای در کدنویسی برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت که نقش بسزایی در افزایش رتبه سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارد را پشت سر می‌گذارند. 

     

    تست وب سایت 

    اکنون که پروسه طراحی گرافیکی و کدنویسی وب سایت براساس اصول سئو به پایان رسیده است نوبت به تست و بررسی وب سایت از هر نظر است. به گونه‌ای که تیم کارشناسان شرکت طراحی سایت موردنظر، وب سایت را از هر نظر تست و بررسی می‌کنند و با بخش‌های مختلف آن نیز کار می‌کنند تا درصورتی که به اشکال یا اروری برخورد کردند سریعا آن را اصلاح کرده و سپس وب سایت را بر روی آدرس مشخصی در اختیار کارفرما قرار داده تا تایید نهایی را از کارفرما بگیرند. 

     

    قرارگیری وب سایت بر روی هاست و دامنه اصلی 

    پس از تایید نهایی وب سایت توسط کارفرما، وب سایت بر روی هاست و دامنه اصلی قرار داده می‌شود. سپس طی جلسات حضوری با کارفرما نحوه کار با وب سایت و پنل مدیریت آن به کارفرما آموزش داده می‌شود و یک ویدئویی آموزشی کامل از نحوه کار با تمامی بخش‌های وب سایت و پنل مدیریت در اختیار کارفرما قرار داده می‌شود. 
    تمامی مراحل خدمات طراحی سایت که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم از ابتدای پروسه طراحی سایت تا انتهای آن توسط تیم کارشناسان و برنامه‌نویسان شرکت طراحی سایت اجرا می‌گردد. پس از اتمام آخرین مرحله از پروسه خدمات طراحی سایت نوبت به پشتیبانی شرکت طراحی سایت از وب سایت کارفرماست تا درصورت بروز هرگونه مشکل سریعا توسط شرکت طراحی سایت برطرف گردد و هرگونه درخواست جدید کارفرما در طراحی وب سایت، سریعا اجرا گردد. 
     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر