دانلود برترنی برنامه های اندروید و آی او اس از تاریخ 28 دی تا 4 بهمن

طبق اطلاعات منتشر شده اعلام شده است که حدود دو میلیون نرم افزار برای دو پلتفرم موبایل معروف یعنی اندروید و آی او اس منتشر گردیده است

دانلود برترنی برنامه های اندروید و آی او اس از تاریخ 28 دی تا 4 بهمن
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    طبق اطلاعات منتشر شده اعلام شده است که حدود دو میلیون نرم افزار برای دو پلتفرم موبایل معروف یعنی اندروید و آی او اس منتشر گردیده است. روز به روز هم بر تعداد این اپلیکیشن ها افزوده می شود. خیلی از افراد هم به صورت مستقل یا حتی به صورت گروهی در حال درست کردن نرم افزارهای جدید برای این دو پلتفرم می باشند. با توجه به این شرایط انتخاب بهترین نرم افزار در هر کدام کار دشواری خواهد بود. بهترین کار این است که همیشه به روزترین نرم افزارها را بر روی اندروید یا ای او اس خود نصب نمایید.

    دسته بندی برترین نرم افزارهای دو پلت فرم اندروید و آی او اس

    در طی این هفته در بین برترین برنامه های اندروید و آی او اس یک اپلیکیشن قدرتمند برای هواشناسی ، یک افزونه بسیار عالی به نام آی مسیج (iMessage) ، ابزار مدیریت مالی برای اندروید ، نرم افزاری برای خانم های خانه دار و هم چنین نرم افزاری برای فیلم برداری و یا عکاسی حرفه ای معرفی شدند.




    برای این که کاربران دسترسی راحت تری به برنامه های اندروید و ای او اس داشته باشند هر یک از پلتفرم ها این برنامه ها در قالب دو دسته بندی متفاوتی قرار داده اند. در ابتدا برنامه های گوشی های آیفون و تبلت های آی پد را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای این که بتوانید هر برنامه ای را دانلود نمایید باید بر روی هر برنامه کلیک نمایید. در بین برترین برنامه ها در اندروید و ای او اس ، کروت (CARROT) اپلیکیشن جدیدی نباشد. ولی مدت زیادی است که درآیتونز (iTunes) دیده می شود. این نرم افزار تا چند وقت قبل به صورت پولی در دسترس بود. کاربران در حال حاضر برای این که بتوانند از نسخه رایگان این نرم افزار بهره ببرند تبلیغات در برنامه را تحمل می کنند تا در نهایت موفق بشوند این برنامه را به صورت رایگان دانلود نمایند.

    این برنامه نرم افزاری برای هواشناسی و جذابی می باشد که با ارائه نقل قول ها و انیمیشن های خود به منظر پیش بینی هوا کاربر را بتواند سرگرم نماید.

    این اپلیکیشن توسط شرکت محبوب دارک اسکای (Dark Sky) تولید شده و ادعا دارد که بارش باران را به صورت دقیقه‌ای پیش‌بینی می‌کند.

    با استفاده از تکست مس (Text Mess) می‌توانید در پیام‌رسانی و ارتباط متنی با دیگر کاربران کاملا متفاوت ظاهر شوید. به عبارت دیگر تکست مس کلمات و جملات را دریافت کرده و به صورت اتوماتیک آن‌ها را در قالب یک شکل مورد نظر کاربر درمی‌آورد. 

    منبع: گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر