درز تصاویر واضح از ساعت هوشمند واچ استایل ال‌ جی

بازار ساعت ‌های هوشمند چنگی به دل نمی زند، اما بازار كسادی هم ندارد که تولید‌کننده‌‌ های موبایل از آن چشم بپوشند، از این رو LG ساعت‌ هوشمندی را در راه دارد که اخیرا شاهد درز تصاویر واضح از ساعت هوشمند واچ استایل ال‌جی شده اند

درز تصاویر واضح از ساعت هوشمند واچ استایل ال‌ جی
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    بازار ساعت ‌های هوشمند چنگی به دل نمی زند، اما بازار كسادی هم ندارد که تولید‌کننده‌‌ های موبایل از آن چشم بپوشند، از این رو LG ساعت‌ هوشمندی را در راه دارد که اخیرا شاهد درز تصاویر واضح از ساعت هوشمند واچ استایل ال‌جی شده اند.

    مشخص است كه ال‌جی هم برای حضور در جمع تولید کننده‌گان ساعت هوشمند، بی‌کار ننشته است و یکی دو ساعت هوشمند اندرویدی را قرار است به بازار روانه كند. به همین منظور چندی پیش شاهد انتشار تصاویری نه‌ چندان واضح از ساعت‌های ال‌جی واچ اسپرت و ال‌جی واچ استایل بوده ایم.

    اگر از طرفداران پر و پا قرص ساعت‌ های هوشمند هستید حتما به خوبی با سیستم عامل اندروید ور نسخه ۲.۰ آشنا هستید، جالب است این سیستم عامل به صورت پیش‌ فرض بر روی ال‌جی واچ استایل و ال‌جی واچ اسپرت نصب خواهد بود. انتظار می‌رود این ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه رونمایی و ۲۲ بهمن امسال راهی بازار شوند.




    همان‌گونه که گفته شد LG دو مدل ساعت هوشمند با نام ‌های ال‌جی واچ اسپرت و ال‌جی واچ استایل روانه بازار می‌کند، از قرار معلوم ال‌ جی واچ اسپرت صفحه ‌نمایش بزرگ‌تری دارد و صفحه ‌ای آن مجهز به ۱.۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل می باشد، این صفحه ‌نمایش به کمک فناوری OLED ساخته شده است در کنار واچ‌ اسپرت ال‌جی شاهد حضور دو دکمه برای تنظیم ساعت هستیم،‌ از طرف دیگر این‌گونه که پیداست ال‌جی واچ استایل ابعاد کوچک‌تری دارد و صفحه نمایش این ساعت هوشمند، ۱.۲ اینچی است، رزولوشن صفحه نمایش ال‌جی واچ استایل نیز برابر با ۲۶۰ در ۳۶۰ پیکسل از نوع OLED است. ال‌جی در واچ‌ استایل خود تنها یک دکمه در کنار ساعت تعبیه کرده است.

    ال‌جی در ساخت ساعت ‌های هوشمند خود از گوگل کمک گرفته است. واچ‌ اسپرت ال‌ قادر است اینترنت 3G و LTE را در اختیار کاربر قرار دهد و از مقاومت با استاندارد IP68 بهره گرفته است. واچ‌ استایل ال‌ جی نیز از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند، حضور این استاندارد ‌ها در ساعت ‌های هوشمند جدید ال ‌جی به این معناست که با واچ‌ استایل یا وا‌چ اسپرت ال‌جی به راحتی می‌ توانید ظرف بشویید یا استحمام کنید

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر