دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس

جالب است بدانید که 83 درصد از وب سایت‌های سراسر دنیا با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند. بنابراین می‌توان گفت که طراحی سایت وردپرسی از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دنیای وب برخوردار است. اما چرا؟ ادامه این مقاله دنبال کنید تا شما را با دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم. 

دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    همه ما دوست داریم در کسب‌و‌کار خود موفق شویم و با رقبای خود در زمینه‌ای که مشغول به کار هستیم رقابت کنیم تا همیشه از همه آن‌ها جلوتر باشیم اما چگونه؟ مطمعنا با تبلیغات. چراکه این تبلیغات است که موجب معرفی کسب‌و‌کار، محصولات یا خدمات ما به مشتریان بیشتری می‌شود و درنهایت موجب جذب آن‌ها به سوی برند یا شرکت ما می‌شود. افزایش تعداد مشتریان نیز منجر به افزایش فروش محصولات ما می‌شود اما همانطور که می‌دانید استفاده از هر روشی برای تبلیغات نمی‌تواند موفقیت‌آمیز باشد چراکه پیشرفت تکنولوژی و حجم وسیع استفاده مردم از اینترنت و گشت‌ و گذار در وب سایت‌های مختلف، موجب شده است که تبلیغات فیزیکی مثل استفاده از بنرها یا پخش تراکت منسوخ شود. از این‌رو اکثر کسب‌و‌کارها در حال استفاده از روش‌های تبلیغات اینترنتی هستند. یکی از موثرترین روش‌ها در زمینه تبلیغات اینترنتی، طراحی وب سایت است. به گونه‌ای که شرکت‌ها، برندها یا کسب‌و‌کارهای مختلف برای اینکه بتوانند محصولات و خدمات خود را به حجم وسیعی از مردم معرفی کنند به یک شرکت طراحی سایت سفارش طراحی وب سایت با اصول و تکنیک‌های سئو را می‌دهند تا در دنیای وب دیده شوند. 

     

    طراحی سایت با وردپرس

     

    اما یکسری افکار محدودکننده در ذهن برخی از صاحبین کسب‌و‌کارها در زمینه طراحی وب سایت وجود دارد که آن‌ها را از انجام این کار دور می‌کند. برای مثال برخی از آن‌ها با خود فکر می‌کنند که تنها صاحبین برندهای بزرگ که از بودجه کافی برخوردار هستند دارای یک وب سایت هستند چراکه برای داشتن یک وب سایت باید هزینه زیادی پرداخت کرد یا اینکه معتقدند داشتن یک وب سایت به دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی نیاز دارد درصورتی که هیچ یک از این مسائل در طراحی سایت وردپرس وجود ندارد. چراکه وردپرس یک سیستم سایت‌ساز رایگان است که تمام امکانات و آپشن‌های لازم را جهت طراحی وب سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب است بدانید که 83 درصد از وب سایت‌های سراسر دنیا با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند. بنابراین می‌توان گفت که طراحی سایت وردپرسی از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دنیای وب برخوردار است. اما چرا؟ ادامه این مقاله دنبال کنید تا شما را با دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم. 

     

    تطابق طراحی سایت وردپرس با اصول سئو

    همانطور که می‌دانید مسئله سئو یا بهینه‌سازی وب سایت از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه طراحی وب سایت به تنهایی نمی‌تواند مزیتی برای شما و کسب‌و‌کارتان داشته باشد درواقع استفاده از اصول و استانداردهای سئو در طراحی سایت موجب دیده شدن وب سایت شما در دنیای وب می‌شود. از این‌رو است که تمامی برندها یا کسب‌و‌کارهایی که وب سایت دارند بیشترین تمرکز خود را بر روی سئو وب سایت خود می‌گذارند تا وب سایت آن‌ها در صفحه نتایج گوگل در رتبه‌های بالا قرار بگیرد و کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری وارد آن شوند. خوشبختانه سیستم سایت‌ساز وردپرس نه تنها رایگان است و امکان داشتن یک وب سایت مناسب را برای شما فراهم می‌کند، بلکه کاملا با اصول و استانداردهای سئو تطابق دارد. بنابراین برخلاف تصور خیلی‌ها وب سایت‌های وردپرسی سریع‌تر به جایگاه بالایی در موتورهای جستجو دست پیدا می‌کنند. 

     

    طراحی سایت با وردپرس

     

    امنیت بالای طراحی سایت وردپرسی

    برخی‌ها بر این باورند که طراحی سایت وردپرس به این دلیل که وردپرس یک سیستم سایت‌ساز Open Source است از امنیت پایینی برخوردار است اما لازم است بدانید که این مسئله تنها یک تصور کاملا اشتباه است که متاسفانه در بین برخی از کاربران دنیای وب مانند یک شایعه پراکنده شده است. اما چگونه می‌توانیم ثابت کنیم که طراحی سایت با وردپرس نه تنها از امنیت پایینی برخوردار نیست بلکه امنیت بالایی هم دارد؟ تنها کافیست که سری به وب سایت‌های وردپرسی معروف مانند وب سایت فدراسیون والیبال ایران یا فروشگاه زنجیره‌ای رفاه بزنید. به نظر می‌رسد که این وب سایت‌های معروف وردپرسی از اهمیت زیادی برای هکرها برخوردار هستند و آن‌ها دوست دارند که دائما به این وب سایت‌ها حمله کنند و به اطلاعات آن‌ها دسترسی پیدا کنند اما آیا تاکنون این وب سایت‌های وردپرسی هک شده‌اند؟ خیر. بنابراین زمان آن فرارسیده است که از این باور اشتباه دست برداریم. اما چگونه ثابت کنیم که امنیت طراحی سایت با وردپرس بالا است؟ درواقع تمامی وب سایت‌ها از سه نظر شامل: کاربر، هسته و سرور دچار ضعف امنیتی می‌شوند اما زمانی که عملکرد وردپرس در این زمینه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم به شما ثابت خواهد شد که امنیت طراحی سایت وردپرسی بالاست. در ادامه امنیت طراحی سایت وردپرس از نظذ کاربر، هسته و سرور را بررسی خواهیم کرد. 

     

     امنیت وردپرس از سمت کاربر

    اولین ضعف امنیتی که وب سایت‌ها را تهدید می‌کند به کاربران وب سایت مرتبط می‌شود. به گونه‌ای که برخی از کاربران هنگام ثبت نام در وب سایت‌ها از رمز عبورهای بسیار ساده و قابل حدس برای هکرها استفاده می‌کنند و موجب می‌شوند که حساب کاربری آن‌ها به راحتی هک شود اما این مسئله بدین معنا نیست که وب سایتی که آن‌ها در آن ثبت نام کرده‌اند مشکلی دارد بلکه اشتباه از خود آن‌ها است. خوشبختانه سیستم سایت‌ساز وردپرس به خوبی با رمزهای عبور ساده و قابل تشخیص آشنایی دارد و علاوه‌بر این با ارتقای محدودیت‌های امنیتی آن می‌توان کاری کرد که به کاربران و مدیران سایت تنها اجازه ثبت رمزهای سخت و پیچیده را بدهد. 

     

    طراحی سایت با وردپرس

     

     امنیت وردپرس از نظر هسته 

    هر بار آپدیت‌های جدیدی برای ارتقا هسته مرکزی وردپرس منتشر می‌شود که اگر همگام با آن‌ها حرکت کنید و وب سایت وردپرسی خود را بر اساس آن‌ها دائم بروزرسانی کنید هیچ مشکلی از نظر امنیت هسته وردپرس برای سایت شما ایجاد نخواهد شد. 

     

     امنیت وردپرس از سمت سرور

    امنیت وردپرس در این بخش نیز بالاست به گونه‌ای که اگر برنامه‌نویس ضعفی در کدنویسی نداشته باشد و از افزونه‌های غیراستاندارد در وب سایت استفاده نکند هیچ مشکل امنیتی از سمت سرور برای وب سایت شما پیش نخواهد آمد. 

     
    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر