سامسونگ شاید یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشدنی را در مراسم MWC از جانب سامسونگ معرفی کند

با دنبال کردن اخبار فناوری و گوشی‌های همراه هوشمند حتما به خبرهایی از تولید یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو از طرف سامسونگ برخورده‌اید.

سامسونگ شاید یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشدنی را در مراسم MWC از جانب سامسونگ معرفی کند
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    با دنبال کردن اخبار فناوری و گوشی‌های همراه هوشمند حتما به خبرهایی از تولید یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو از طرف سامسونگ برخورده‌اید. در حال حاضر درستی و صحت این شایعات از طرف سامسونگ هنوز تایید نشده است، اما به احتمال زیاد سامسونگ واقعا در حال ساخت و تولید یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو است.
    گفته می‌شود گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به احتمال زیاد در پاییز یا اوایل زمستان سال آینده راهی بازار می‌شود و این امر باعث شده است تا از الان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال معرفی نسخه آزمایشی این گوشی تاشو در مراسم MWC از طرف سامسونگ به گوش می‌رسد، البته گفتن این نکته لازم است که اگر واقعا این امر واقعیت داشته باشد، به احتمال زیاد مراسم معرفی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در MWC در پشت درهای بسته صورت می گیرد.




    با این حساب ممکن است سامسونگ در مراسم MWC که کمتر از سه هفته تا برگزاری آن زمان باقی مانده است، گوشی هوشمند تاشو خود را به صورت خصوصی و در پشت درهای بسته به همکاران تجاری خود نشان دهد و نظر آنها را در خصوص این گوشی جدید مطلع می شوند.
    از طرفی هم حضور صفحه‌نمایش تاشو در یک گوشی هوشمند تاکنون تجربه نشده است، در این رابطه گوشی هوشمند تاشو که گفته می‌شود سامسونگ آن را با اسم گلکسی ایکس به بازار عرضه می‌کند نمی‌توان به راحتی درباره آن نظر داد و با این حساب چاره‌ای نداریم به غیر از اینکه امید داشته باشیم در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ شاهد معرفی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ نیز باشیم.


    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر