سهامداران هارمن پیشنهاد خرید ۸ میلیارد دلاری سامسونگ را قبول کردند

چند ماه پیش، سامسونگ پیشنهاد دندان‌گیری را به هارمن داد،‌ سرانجام سهامداران هارمن پیشنهاد خرید ۸ میلیارد دلاری سامسونگ را قبول کردند.

سهامداران هارمن پیشنهاد خرید ۸ میلیارد دلاری سامسونگ را قبول کردند
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    چند ماه پیش، سامسونگ پیشنهاد دندان‌گیری را به هارمن داد،‌ سرانجام سهامداران هارمن پیشنهاد خرید ۸ میلیارد دلاری سامسونگ را قبول کردند.

    تاکنون نام هارمن به گوش شما خورده است، بد نیست بدانید، اسپیکرهای باکیفیت هارمن کاردان، جی‌بی‌ال و بنگ اند اولسفِن، تنها قسمتی از فناوری‌های صوتی است که هارمن در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

    آبان ماه سال جاری زمزمه‌هایی از عزم سامسونگ برای خرید هارمن به گوش رسید، در آن زمان گفته می‌شد که سامسونگ قصد دارد هارمن را به قیمت گزاف ۸ میلیارد دلار خریداری کند. کاملاً مشخص است که چنین پیشنهادی را به این راحتی‌ها نمی‌‌توان کنار گذاشت و در نتیجه این پیشنهاد میلیارد دلاری، ذهن سهامداران هارمن را مشغول کرد.


    هارمن


    لازم به ذکر است که هارمن در صنعت خودرو نیز ید طولایی دارد اما به احتمال زیاد این اسپکیرهای باکیفیت هارمن است که سامسونگ را برای خرید این غول بزرگ صدا ترغیب کرده است. در جلسه‌ای که بین سهامداران هارمن برگزار شد میزان ۷۰.۸ درصد از این سهام‌داران شرایط اظهار نظر در خصوص فروش هارمن به سامسونگ را احراز کردند.

    اکثر سهامداران نیز به فروش هارمن به سامسونگ چراغ سبز نشان دادند. ناگفته نماند که پیش از این بعضی از سهام‌داران هارمن شاکی بودند که این شرکت پس از دریافت پیشنهاد میلیارد دلاری سامسونگ،‌ دیگر به دنبال مشتری جدیدی با قیمت بالاتر برای هارمن نبوده است. به هر ترتیب پس از رای‌گیری مشخص شد که هارمن با میزان ۸ میلیارد دلار به سامسونگ فروخته خواهد شد.

    انتظار می‌رود این معامله تا پایان پاییز سال آینده به صورت کامل انجام شود. جالب است بدانید خرید هارمن از جانب سامسونگ،‌ به لحاظ ریالی، بزرگترین خرید یک شرکت کر‌ه‌ای در خارج از خاک این کشور به حساب می‌آید.

    البته به این نکته نیز باید اشاره کرد از آن جایی که این خرید در سطح بین‌المللی انجام می‌شود، باید تاییدیه رگولاتور آمریکا، اتحادیه اروپا، چین و کره‌ نیز کسب شود و به احتمال زیاد سامسونگ و هارمن برای دریافت این تاییدیه‌ها در چین و اتحادیه اروپا با محدودیت‌هایی روبرو خواهند شد.

    منبع : فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر