سونی سومین تامین کننده باتری گلکسی اس 8

شرکت سونی به‌عنوان سومین تأمین‌کننده‌ی برای تولید باتری ‌های سامسونگ مورد نیاز گوشی هوشمند گلکسی اس 8 انتخاب كرده است

سونی سومین تامین کننده باتری گلکسی اس 8
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    شرکت سونی به‌عنوان سومین تأمین‌کننده‌ی برای تولید باتری ‌های سامسونگ مورد نیاز گوشی هوشمند گلکسی اس 8 انتخاب كرده است


    سونی سومین تامین کننده باتری گلکسی اس 8


    ظاهراً سامسونگ در تلاش است تا تأمین‌کنندگان باتری‌های مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تغییر دهد و این بار از شرکت ‌هایی که ساخت باتری نوت ۷ را عهده‌دار بودند، استفاده نکند. به احتمال، سامسونگ SDI که از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی این غول کره‌ای است، یکی از تأمین‌کنندگان باتری ‌های مورد نیاز برای گلکسی نوت ۷ بود که البته این بخش نتوانست از پس از تقاضای بالا برای تولید باتری‌های مورد نیاز  فبلت مورد اشاره برآید و به همین دلیل سامسونگ مجبور شد نقشه تولید باتری‌های مورد نظرش را تغییر دهد و از تأمین‌کنندگان دیگر نیز استفاده کند‌.

    وال‌استریت ژورنال در همین رابطه گزارشی منتشر کرده است که اعلام می‌دارد سامسونگ به دنبال یک تأمین‌کننده‌ی سوم برای تولید باتری‌های مورد نیاز پرچم‌داران بعدی خود است. پیش از این گفته می‌شد تأمین‌کننده‌ی سوم سامسونگ، شرکت موراتا (Murata) خواهد بود؛ اما حالا بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، مشخص شده که این غول کره‌ای، شرکت سونی را بدین منظور انتخاب کرده است.

    مدتی قبل، کمپانی سونی بخش تولید باتری خود را به دلیل ضرردهی به شرکت موراتا فروخت؛ اما حالا این معامله تا قبل از ماه جولای به تعویق افتاده است و به همین دلیل سونی وظیفه ساخت باتری‌های مورد نیاز سامسونگ را بر عهده خواهد گرفت. ظاهرا سامسونگ به‌شدت تحت تأثیر کیفیت بالای باتری‌های لیتیوم-یونیِ تولیدشده توسط کمپانی ژاپنی قرار گرفته و به همین دلیل این شرکت را به ‌عنوان سومین تأمین‌کننده‌ی باتری‌های پرچم ‌داران بعدی خود انتخاب کرده است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که سونی یکی از کمپانی‌های پیشگام در زمینه‌ی تولید باتری‌های لیتیوم-یونی محسوب می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که دریافت یک سفارش بزرگ از جانب سامسونگ احتمالا نقطه‌ی آغاز بزرگی برای بخش تولید باتری‌ سونی خواهد بود تا از این پس این شرکت ژاپنی بتواند باتری‌های مورد نیاز دیگر کمپانی‌ها را نیز تأمین کند.

    منبع : زومیت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر