شایعه هواوی واچ ۲ ماه آینده از راه خواهد رسید

به احتمال زیاد شرکت هواوی در 26 فوریه در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل ، معرفی‌های خود را از رونمایی از P10 فراتر برده و محصولات دیگری را نیز پیش روی بازدیدکنندگان قراردهد

شایعه هواوی واچ ۲ ماه آینده از راه خواهد رسید
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    به احتمال زیاد شرکت هواوی در 26 فوریه در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل ، معرفی‌های خود را از رونمایی از P10 فراتر برده و محصولات دیگری را نیز پیش روی بازدیدکنندگان قراردهد.

    به‌نظر می‌رسد ساعت هوشمند این شرکت چینی هم در همین زمان و در MWC 2017 رونمایی خواهد شد. در صورت تحقق این امر، هواوی واچ 2، دو سال بعد از نسخه اولیه ساعت هوشمند این شرکت که در یکم مارس 2015 رونمایی شده بود، برای بازدیدکنندگان عرضه كند.

    نسل دوم دستگاه‌ الکترونیکی شرکت هواوی ظاهر اسپورت‌ تری را در مقایسه با نسخه پیشین به همراه خواهد داشت. در حالی که هواوی واچ نسل اول هم یکی از زیباترین ساعت ‌های مجهز به اندروید ور به حساب می‌آید که دارای طراحی کلاسیک بوده و ظاهری شبیه به ساعت‌های معمولی دارد.




    خبر غیر رسمی دیگری که در خصوص هواوی واچ 2 منتشر شده آن است که این محصول به قابلیت‌ استفاده از اینترنت همراه، البته در صورت صلاح دید خریدار مجهز می شود. به این صورت، احتمالا شاهد دو مدل متفاوت از این ساعت خواهیم بود که یکی از آن‌ها به امکان استفاده از قابلیت برقراری ارتباط با شبکه تلفن همراه تجهیز خواهد شد. آنچه مشخص است، مطمئنا نسخه با قابلیت استفاده از اینترنت، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. لازم به ذکر است که تمامی این موارد از قول یکی از منابع آگاه از برنامه‌های هواوی اعلام شده است. هواوی واچ 2 باید از eSIM به‌ منظور استفاده از داده‌های همراه بهره‌مند شود اما اینکه پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم هم مد نظر قرار خواهد گرفت یا تنها به استفاده از شبکه 3G بسنده خواهد شد هنوز مشخص نیست.

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر