شیائومی شاید در حال ساخت پردازنده موبایلی خود باشد

شرکت چینی شیائومی هم به احتمال زیاد دست به کار شده است تا توسعه پردازنده‌های مخصوص به خود را برای استفاده در گوشی هوشمند جدیدش شروع کند

شیائومی شاید در حال ساخت پردازنده موبایلی خود باشد
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    با توجه به شکایت‌های متعددی که بر علیه کوالکام، شرکت فعال در قسمت تولید تراشه‌های ویژه دستگاه‌های الکترونیکی همراه مطرح شده به‌نظر می‌رسد زمان بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان این محصولات گوشی‌های هوشمند به دنبال راه های دیگری برای تامین تراشه‌های خود باشند. به همین علت، به گزارش وال‌استریت، شرکت چینی شیائومی هم به احتمال زیاد دست به کار شده است تا توسعه پردازنده‌های مخصوص به خود را برای استفاده در گوشی هوشمند جدیدش شروع کند.

    بر همین اساس که شیائومی تولید تراشه‌های خود را آغاز کند، این کار، چندین مزیت مهم برای این شرکت و مشتریانش فراهم خواهد کرد. در گام اول، تولید گوشی‌های هوشمند برای این شرکت با هزینه های کم‌تری در مقایسه با خرید تراشه‌های مورد نیاز از کوالکام یا شرکت‌های دیگر صورت خواهد گرفت. همین امر باعث خواهد شد شیائومی دستگاه‌های الکترونیکی خود را با قیمت رقابتی‌تری و بالایی در مقایسه با گذشته به بازار ارائه کند. 




    در گام بعدی، استفاده از تراشه‌های شخصی‌سازی شده به شیائومی کمک می کند تا توانایی‌های جدید و خلاقانه را در گوشی‌های خود تعبیه کند تا محصولاتش از تولیدات برندهای دیگر متمایز و بهتر شوند. به عنوان مثال، هم اکنون هواوی از پردازنده Kirin در میت 9 استفاده کرده و همین ترکیب یکپارچه سخت‌افزاری باعث شده میت 9 به هوش مصنوعی قابل توجهی مجهز شود. به همین علت، این گوشی هوشمند هواوی حالا قادر به یادگیری رفتار کاربر و بهینه‌سازی عملکرد خود می باشند.

    به همین دلیل، شیائومی باید مطمئن شود که گوشی های تولیدی این شرکت توانایی رقابت با محصولات موجود در بازار را دارند. علاوه بر هواوی، در حال حاضر سامسونگ نیز با تولید تراشه‌های اکسینوس، حضوری فعال در بازار دارد. هر دو برند گفته شده مدت‌هاست که در تلاشند تا کیفیت گوشی های خود را به سطح نمونه‌های ارائه شده توسط کوالکام برسانند. با توجه به اینکه شیائومی هنوز در این سطح از بازار هیچ گونه تجربه‌ای ندارد، پیش‌بینی پیروزی یا شکست این شرکت در بازار تولید تراشه‌های ویژه دستگاه‌های الکترونیکی همراه سخت و مشکل می باشد.

    منبع: فارنت

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر