طراحی سایت حرفه‌ای

طراحی سایت امروزه یکی از عوامل مهم برای کسب و کاری موفق شناخته می‌شود و از این‌رو بیشترین صاحبین مشاغل در هر زمینه‌ای نیاز به صفحه‌ای در اینترنت دارند که بتوانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند تا از این طریق فروش خود را افزایش دهند.  این نیاز تا جایی پیش رفته است که حتی شرکت‌های غیر آنلاین هم برای ورود به دنیای دیجیتال نیز به طراحی سایت روی آورده اند. 

طراحی سایت حرفه‌ای
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    طراحی سایت امروزه یکی از عوامل مهم برای کسب و کاری موفق شناخته می‌شود و از این‌رو بیشترین صاحبین مشاغل در هر زمینه‌ای نیاز به صفحه‌ای در اینترنت دارند که بتوانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند تا از این طریق فروش خود را افزایش دهند.  این نیاز تا جایی پیش رفته است که حتی شرکت‌های غیر آنلاین هم برای ورود به دنیای دیجیتال نیز به طراحی سایت روی آورده اند. مهم نیست که کسب و کار شما در شهر کوچک باشد یا بزرگ، مهم این است که هر چه زودتر برای پیشی گرفتن از رقبا اقدام به ساخت وب سایت کنید.

    مشخصات طراحی سایت حرفه‌ای چیست؟

    طراحی سایت حرفه‌ای

    طراحی سایت حرفه ای باید از دید بیننده جذاب باشد

    همانطور که می‌دانید اولین چیزی که ممکن است از دید بیننده جذاب باشد ظاهر سایت شماست که نظر مشتری را به خود جلب می‌کند. به طور مثال باید بدانیم مخاطبان سایت  در چه رده سنی هستند، از چه دیوایس‌هایی برای گشت‌و‌گذار در وب استفاده می‌کنند، هدف از طراحی سایت چیست؟، مخاطبان آن به دنبال چه چیزی هستند؟ و ... . تأثیر هریک از این موارد ممکن است در طراحی و یا نوع پیاده‌سازی سایت چشم‌گیر باشد.

     

    طراحی سایت حرفه ای باید محتوای اصولی داشته باشد

    نداشتن غلط املایی، استفاده از فونت‌های مناسب و به جا، چیدمان صحیح آیتم‌ها، تکراری نبودن جملات و عبارت‌های استفاده شده در متن  و  تمام موارد مربوط به نوشتن یک متن با کیفیت که هم باعث جذب بیننده و هم کسب رتبه بالا در گوگل می‌شود. 

     

    طراحی سایت شرکتی چیست و چه مزایایی دارد؟

    طراحی سایت شرکتی امروزه یکی از ابزارهای مهمی است که تمام شرکت‌ها برای معرفی خدمات خود در اینترنت از آن استفاده می‌کنند. وب سایت شرکتی در واقع مشتری‌های بالغوه را جذب کرده و آن‌ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد. سایت شرکتی این امکان را فراهم می‌کند که در تمام ساعات شبانه‌روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.

     

    طراحی سایت شرکتی چه امکاناتی دارد؟

    o طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکل آسان و سریع فراهم می‌کند تا مشتریان در هر زمان و مکانی بتوانند به راحتی خرید خود را انجام بدهند.
    o می‌توان از طریق تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت ایجاد کنید.
    o با استفاده از طراحی سایت شرکتی به دلیل اینکه در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌شود؛ با محیط زیست همگام می‌باشد.

     

    طراحی سایت حرفه‌ای

    طراحی سایت اختصاصی چیست؟

    طراحی سایت اختصاصی از یک قالب مشخص الگوبرداری می‌‌کند. در قالب طراحی سایت اینترنتی بخشی از المان یا همان الگوهایی وجود دارند که آنها را از سایت‌های خبری، شرکتی، شخصی و هر نوع دیگری از انواع سایت‌ها متفاوت کرده است. اگر بخواهیم بطور واضح روال کار طراحی سایت اختصاصی را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که سایت اختصاصی  و سفارشی همانند خانه‌هایی می‌باشند که مطابق با نیاز سلیقه شما طراحی می‌شوند. این سایت‌ها از هیچ قالب و یا پوسته آماده‌ای استفاده نمی‌کنند و طبق سفارش کارفرما برای هر یک از بخش‌های پروژه کدنویسی انجام می‌شود. هسته اصلی هرکدام از این وب سایت‌ها باهم متفاوت است و این مهم ترین دلیل برای پیشرفت یک سایت اختصاصی است و این تفاوت باعث گسترش بیشتر کسب و کار شما در مقایسه با رقیبان می‌شود. پس بهترین راه برای گسترش کسب و کار به صورت آنلاین این است که وب سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کنیم.

     

    سیستم مدریت محتوا برای طراحی سایت اختصاصی

    سیستم‌های مدیریت محتوا امکانات گسترده‌ای دارند و اکثر سایت‌های اختصاصی را می‌توان با آنها پیاده‌سازی کرد به این ترتیب هزینه پیاده‌سازی وب سایت پایین‌تر خواهد شد اما اگر امکانات سیستم مدیریت محتوا پاسخگوی نیازهای شما نباشد و یا بخواهید سرویس ویژه‌ای در سایت خود پیاده‌سازی کنید و سیستم مدیریت اختصاصی خود را داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات برنامه نویسی اختصاصی شرکت ایران سایت استفاده کنید که از تجربه کاری بالایی در این زمینه برخوردار است و می‌تواند با متدهای برنامه‌ریزی شده با کیفیت‌ترین سیستم مدیریت محتوا را در اختیار شما قرار بدهد.

     

    طراحی سایت تهران

    فراموش نکنید یکی از مهم‌ترین فاکتورهای طراحی سایت، کیفیت بالای آن است. کیفیت بالای یک سایت شامل: استفاده از متدهای جدید در حوزه طراحی ظاهر وب سایت، استفاده از اصول سئو جهت افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو، استفاده از محتوای باکیفیت به ویژه انیمیشن و ویدیو برای جذب مخاطبین بیشتر، طراحی ریسپانسیو وب سایت، استفاده از محتوای تصویری باکیفیت و کم‌حجم جهت افزایش سرعت بارگذاری وب سایت و ... است. طراحی سایت در تهران تمامی این اصول را در وب سایت شما به صورت کاربردی مورد استفاده قرار می‌دهد که درنتیجه موجب افزایش چشم‌گیر وب سایت شما خواهد شد. البته تنها کیفیت فاکتور مهم در یک وب سایت نیست بلکه قیمت طراحی وب سایت نیز در کنار کیفیت آن، نقش بسزایی را بازی می‌کند. چراکه قیمت طراحی سایت اولین نکته کلیدی است که صاحبین کسب‌و‌کارها به آن توجه می‌کنند. از این‌رو تمایل دارند قیمت طراحی وب سایت متناسب با کیفیت بالای آن، نیز مناسب باشد. 

     

    طراحی سایت حرفه‌ای

     

    تنها طراحی سایت در تهران است که می‌تواند دو فاکتور مهم قیمت مناسب و کیفیت بالا در طراحی وب سایت را برای شما به ارمغان بیاورد. البته باید بتوانید براساس معیارهای حائز اهمیتی از جمله سابقه کار بالا، نمونه کارهای قوی، خدمات و پشتیبانی مرتب در زمینه طراحی سایت و ... بهترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران را بیابید و پروسه طراحی وب سایت خود را براساس اینکه طراحی سایت شما از نوع شرکتی یا اختصاصی است به آن‌ها بسپارید. 


    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر