فروش بیشتر اما درآمد کمتر حاصل تلاش هواوی در سال 2016

کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند در طی 1 تا 2 سال اخیر با کمپانی چینی هواوی آشنا شده اند. برای مشاهده برند هواوی می توانید گوشی هایی که به بازار با این برند راه یافته اند را مشاهده نمایید که به کمک خرده فروشانی مانند بست بای ، تارگت و یا والمارت به فروش می رسند. 

فروش بیشتر اما درآمد کمتر حاصل تلاش هواوی در سال 2016
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند در طی 1 تا 2 سال اخیر با کمپانی چینی هواوی آشنا شده اند. برای مشاهده برند هواوی می توانید گوشی هایی که به بازار با این برند راه یافته اند را مشاهده نمایید که به کمک خرده فروشانی مانند بست بای ، تارگت و یا والمارت به فروش می رسند. اما شاید این موضوع را ندانید که هواوی در حال حاضر به عنوان سومین سازنده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان شناخته شده است. البته در آینده ای نزدیک قرار است تا معادلات بازار را به هم بزند. در طی مصاحبه های مختلفی که توسط مدیران غول چینی انجام شد اعلام کرده اند که بر اساس برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته است تا سال 2021 آن ها قادر خواهند بود با پشت سر گذاشتن سامسونگ و اپل لقب بزرگترین تولید کننده موبایل را در جهان از آن خود کنند. این قضیه را می توان با توجه به گزارشی که منتشر شده است بیشتر درک کرد. 


    موبایل میت 9


    کمپانی هواوی در سال 2016 میلادی دارای افزایش 30 درصدی در فروش گوشی های هوشمند تولید خود نسبت به سال 2015 بوده است. در سال جاری که فروش گوشی های هوشمند در حالت بهترین خود قرار دارد ممکن است رشد فروش هواوی کاملا چشمگیر باشد. با تمام این پیشرفت ها در تولید گوشی های هوشمند این شرکت چینی رشد مالی چندانی نداشته است. سودی که برای گروه کسب و کار محصولات مصرفی هواوی برای گوشی های هوشمند در طی سال گذشته اعلام شده است  2 میلیارد دلار بوده است. شاید به نظر سود قابل توجهی باشد اما با توجه به سودی که در سال 2015 کسب کرده که این سود 2.2 میلیارد دلار بوده  است با کاهش 10 درصدی مواجه شده اند. که با این کاهش سود در فروش گوشی های هوشمند به دست آورده است این کمپانی را از سود 2.5 میلیارد دلاری دور کرده است. کمپانی هواوی به طور کلی با رشد 42 درصدی مواجه شده است که نسبت به سال گذشته فروشی در حدود 26 میلیارد دلاری از محصولات مصرفی خود را تجربه کرده است.


    منبع : گجت نیوز

     

     

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر