متدهای تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت

بازار طراحی سایت این روزها داغ داغ است چراکه صاحبین کسب‌وکارهای متعدد برای اینکه بتوانند علاوه بر توسعه و گسترش شرکت، برند یا فروشگاه خود با رقبای خود نیز رقابت کنند و برتری خود را در بازار کسب‌و‌کار نشان دهند در تکاپوی پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای هستند تا علاوه‌بر طراحی سایت برای آن‌ها از اصول و تکنیک‌های سئو یا بهینه‌سازی وب سایت برای افزایش رتبه وب سایت‌ آن‌ها در موتورهای جستجو به ویژه گوگل استفاده کند. ا

متدهای تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:

    بازار طراحی سایت این روزها داغ داغ است چراکه صاحبین کسب‌وکارهای متعدد برای اینکه بتوانند علاوه بر توسعه و گسترش شرکت، برند یا فروشگاه خود با رقبای خود نیز رقابت کنند و برتری خود را در بازار کسب‌و‌کار نشان دهند در تکاپوی پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای هستند تا علاوه‌بر طراحی سایت برای آن‌ها از اصول و تکنیک‌های سئو یا بهینه‌سازی وب سایت برای افزایش رتبه وب سایت‌ آن‌ها در موتورهای جستجو به ویژه گوگل استفاده کند. اما از آن‌جایی که هر شرکت برنامه‌نویسی متناسب با عوامل متعدد و ملاک‌های منحصربه‌فردی که دارد هزینه متفاوتی را برای طراحی سایت و بهینه‌سازی وب سایت دریافت خیلی از مشتریان طراحی سایت از این نظر که قیمت واقعی یک وب سایت و بهینه‌سازی آن چه قدر است؟ و اینکه چگونه می‌توان هزینه طراحی یک وب سایت را تخمین زد؟ دچار سردرگمی می‌شوند. از این‌رو قصد داریم در این مطلب متدهایی را بررسی کنیم که در تعرفه طراحی سایت تاثیر بسزایی دارند و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید هزینه طراحی سایت خود را به راحتی تخمین بزنید و از اینکه برخی از شرکت‌های طراحی سایت از شما سو‌ء‌استفاده کنند خودداری کنید. بنابراین ادامه این مقاله از دست ندهید. 

     

    قیمت طراحی سایت

     

    در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است و ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته استفاده از این امکانات براساس درخواست مشتریان طراحی سایت است و وجود آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که وجود آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین قیمت طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد. 

     

    امکانات عمومی تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت

     

    رابط کاربری (UI)

    یکی از مهم‌ترین امکانات عمومی که توسط یک تیم برنامه‌نویسی در هر وب سایتی پیاده‌سازی می‌شود، رابط کاربری یا UI است که می‌تواند کاربران یا بازدیدکنندگان وب سایت شما را مدت زمان زیادی در وب سایت شما نگه دارد. ماندن طولانی مدت کاربران در وب سایت نیز رابطه مستقیمی با افزایش رتبه بهینه‌سازی وب سایت در موتورهای جستجو دارد. منظور از رابط کاربری همه آن چیزی است که کاربر در ظاهر وب سایت شما مشاهده می‌کند مانند تمامی عکس‌های باکیفیتی که در وب سایت شما به ویژه صفحه اصلی قرار گرفته‌اند یا محتوای ویدئویی و انیمیشنی و نحوه طراحی منو و سایر بخش‌های وب سایت. درواقع طراحی تمامی بخش‌های وب سایت شما به ویژه صفحه اصلی از نظر گرافیکی باید به گونه‌ای باشد که کاربران و بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب خود کند. همین عامل موجب ماندن طولانی ‌مدت کاربران در وب سایت شما می‌شود و افزایش رتبه سئو آن می‌شود. 

    تجربه کاربری (UX)

    تجربه کاربری یا UX شامل همه کدها و خط دستوراتی می‌شود که در پشت وب سایت شما قرار دارد اما توسط کاربران یا بازدیدکنندگان وب سایت شما قابل دیدن نیست البته تاثیرات مستقیمی بر روی آن‌ها دارد. برای مثال طراحی وب شما باید به گونه‌ای باشد که تمامی کاربران بدون هیچ‌گونه سردرگمی به تمامی بخش‌های آن دسترسی پیدا کنند یا اینکه به راحتی به تمامی محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید دسترسی داشته باشند. و در عین حال که از طریق منو وب سایت شما وارد بخش‌های مختلف وب سایتتان می‌شوند حس خوبی را تجربه کنند. 

     

    ریسپانسیو بودن وب سایت

    بیشترین دیوایسی که توسط کاربران دنیای وب برای وبگردی مورد استفاده قرار می‌گیرد، موبایل است. چراکه موبایل به عنوان یک دستیار شخصی که در طول روز اکثر کارهای خود را با آن انجام می‌دهیم همیشه همراه ماست از این‌رو بیشتر زمان خود را با استفاده از آن به وبگردی اختصاص می‌دهیم. بنابراین ریسپانسیو بودن وب سایت شما موجب می‌شود که وب سایت شما نه تنها در موبایل‌ها بلکه در سایر دیوایس‌ها به درستی نمایش داده شود تا کاربران مجبور نباشند دائما صفحه وب سایت شما را در موبایل خود به سمت چپ و راست اسکرول کنند. همین عامل تعداد کاربرانی که با استفاده از موبایل خود وارد وب سایت شما می‌شوند را افزایش می‌دهد و درنتیجه به افزایش رتبه سئو شما در موتورهای جستجو منجر می‌شود. 

     

    قیمت طراحی سایت

     

    امکانات اختصاصی تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت

    سرعت بالای وب سایت 

    عوامل متعددی هستند که موجب می‌شوند سرعت بارگذاری وب سایت شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند که بخشی از آن‌ها شامل دستوراتی هستند که برنامه‌نویسان به صورت کدنویسی از ابتدای طراحی وب سایت شما آن‌ها را اعمال می‌کنند و برخی دیگر نیز شامل استفاده از عکس‌ها و گرافیک‌های باکیفیت اما کم‌حجم می‌باشند که سرعت وب سایت شما را کند نخواهند کرد. توجه داشته باشید که کند بودن سرعت وب سایت شما موجب می‌شود تمامی کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت خود را از دست بدهید و از نظر سئو افت بسزایی پیدا کنید. 

    پنل مدیریتی قدرتمند

    یکی از مهم‌ترین امکانات اختصاصی که بسیاری از مشتریان طراحی سایت از شرکت‌های برنامه‌نویسی درخواست می‌کنند تا از آن در وب سایت‌ آن‌ها استفاده کنند، پنل مدیریتی قدرتمند است. درواقع پنل مدیریتی قدرتمند وب سایت شما را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای تبدیل می‌کند چراکه موجب می‌شود به امکانات و آپشن‌های ویژه‌ای برای مدیریت هر چه بهتر وب سایت خود دسترسی داشته باشید. 

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر