مجری انحصاری تبلیغات دیجی کالا ؛ DMC

سال 1395 در ماه آبان دیجی کالا که یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در کشور توانست با سرمایه گذاری بر روی DMC همکاری خود را با شرکت مورد نظر به عنوان کانون رسانه های دیجیتالی آغاز نمود.

مجری انحصاری تبلیغات دیجی کالا ؛ DMC
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    سال 1395 در ماه آبان دیجی کالا که یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در کشور توانست با سرمایه گذاری بر روی DMC همکاری خود را با شرکت مورد نظر به عنوان کانون رسانه های دیجیتالی آغاز نمود. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که به عنوان پر بازدیدترین فروشگاه اینترنتی در خاورمیانه می باشد توانست با چیزی حدود بیش از یک میلیون بازدیدکننده در طول روز از طیف گسترده ای از مخاطبان برخوردار باشد. دیجی کالا توانست به این آمار بازدیدکننده در بین سه وب سایت مطرح در ایران قرار بگیرد. همه موارد ذکر شده باعث شدند تا دیجی کالا بتواند به عنوان یک پتانسیل برای ورود به دنیای تبلیغات آنلاین مطرح شود. این فروشگاه اینترنتی توانست با ارائه خدماتی فراتر از خدمات معمول فروشگاه های آنلاین به عنوان بستری برای معرفی برندها و محصولات مطرح دنیا شناخته شود. با شروع همکاری دو مجموعه DMC و دیجی کالا این نتیجه به دست آمد که تمامی تبلیغات در رسانه ها برای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که شامل بنرهای وب سایت و اپلیکیشن دیجی کالا ، دیجی‌کالا مگ، دیجی‌کالا T.V ، هفته‌نامه چاپی دیجی‌کالا، شبکه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام و تلگرام دیجی‌کالا و خبرنامه‌‌ها، تنها از طریق DMC امکان‌پذیر شود. مجموعه مورد نظر یعنی DMC توانست با دسترسی به تیمی با مهارت در زمینه دانش بازاریابی ، ابزارهای تبلیغاتی موثر ، دسترسی به بهترین بسترهای دیجیتال ایران و استراتژی های خلاق ، تمامی امکانات لازم  برای  بهره‌مندی مشتریان خود از بهینه‌ترین برنامه‌ریزی و برخورداری از رسانه‌های هوشمند دیجیتال را فراهم کند. هم چنین آن ها توانستند با دسترسی به پلتفرم های متنوع تبلیغات آنلاین ، مجموعه DMC توانایی ارائه مشاوره ، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی ، جذاب و تاثیرگذار با بالاترین کیفیت را برای مشتریان داشته باشند.  


    DMC


    دسترسی DMC به بیش از 35 میلیون کاربر اینترنتی ایرانی توانسته است فرصت های منحصر به فرد زیادی را جلوی راه مشتریان این مجموعه قرار بدهد.

    با انجام این کار که به صورت گروهی میان دیجی کالا و DMC اتفاق افتاد باعث شد تا مشتریان هر دو مجموعه بتوانند کمپین های تبلیغاتی آنلاین خودشان را با استفاده از روش های جدید و مطابق با فن آوری های جدید در دنیا و با اطمینان کامل از دسترسی وسیع و هدفمند برای مخاطبان مورد توجه خود طراحی کرده و انجام بدهند.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر