مدل 5 اینچی آیفون 8 دارای طراحی شیشه ای خواهد بود

به تازگی گزارش جدیدی مبنی بر منتشر شدن خبر جدیدی از آیفون 8 و مدل های مختلف آن به عنوان نسل بعدی از پرچمداران اپل منتشر شد. روز گذشته خبری منتشر کردیم مبنی بر این که تمام مدل های آیفون 8 دارای امکان پشتیبانی از شارژ وایرلس می باشند. 

مدل 5 اینچی آیفون 8 دارای طراحی شیشه ای خواهد بود
قبل از هر تصمیمی با شما هستیم

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خود را به ما بسپارید

درخواست مشاوره رایگان
سرفصل مطالب:


    به تازگی گزارش جدیدی مبنی بر منتشر شدن خبر جدیدی از آیفون 8 و مدل های مختلف آن به عنوان نسل بعدی از پرچمداران اپل منتشر شد. روز گذشته خبری منتشر کردیم مبنی بر این که تمام مدل های آیفون 8 دارای امکان پشتیبانی از شارژ وایرلس می باشند. صرف نظر از نوع طراحی این امکان جدید در تمام مدل های عرضه شده در این سری وجود خواهد داشت. در حال حاضر خبرگزرای معتبر چینی با نقل از منابع مطمئن گزارش جدیدی منتشر نموده است که در آن مدعی شده است که تنها مدل 5 اینچی آیفون 8 از این قابلیت برخوردار خواهد بود. در این مدل از آیفون قرار است یک پنل شیشه ای در پشت آن قرار داده شود و از فناوری شارژ وایرلس یا حداقل امکان شارژ به صورت القایی بهره مند شود. 


    گوشی آیفون 8


    این قضیه در مدل های دیگر وجود نخواهد داشت. شارژ وایرلس این دیوایس در داخل جعبه قرار داده نخواهد شد و کاربران مجبور خواهند بود تا آن را به طور جداگانه و در حالت یک گزینه اضافی و در قالب یکی از لوازم جانبی ایفون 8 بخرند. تعداد مدل های آیفون 8 هم چنان به صورت یک معمای نامفهوم می باشد. البته با توجه به گذشته اپل چنین موضوعی چندان عجیب نخواهد بود زیرا کمپانی اپل در گذشته نیز چنین اقداماتی را انجام داده است. خبر جدید دیگر نیز منتشر شده است که در آن اعلام شده است که از این به بعد آداپتور جک 3.5 میلی متری هدفون به پورت لایتنینگ در جعبه ی آیفون های این کمپانی قرار داده نخواهد شد.


    منبع : گجت نیوز

    نوشتن یک نظر
    نظرتان را با ما در میان بگذارید

    شما در پاسخ به

    نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

    لطفا نام خود را وارد کنید
    لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
    لطفا یک نظری بنویسید
    شما باید این قوانین را بخوانید و بپذیرید.
    افزودن نظر